חדשות בארץ

נתניהו: "לא נאפשר לאף גורם קיצוני לערער את השקט בירושלים"

בישיבת ממשלה מיוחדת שהתקיימה בעיריית ירושלים, הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל לא תאפשר הפרות סדר אלימות בירושלים: "ישראל תגיב בעוצמה על כל מעשה תוקפנות מרצועת עזה"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (ראשון) להתפרעויות בימים האחרונים של הפלסטינים בירושלים.

בישיבת ממשלה מיוחדת, שהתכנסה לרגל יום ירושלים בעיריית הבירה, אמר נתניהו: "בימים האחרונים היינו עדים להתפרעויות אלימות בירושלים בהשפעת גורמים מתסיסים. לא נאפשר לאף גורם קיצוני לערער את השקט בירושלים. נשליט בה חוק וסדר בתקיפות ובאחריות. נמשיך לשמור על חופש הפולחן לכל הדתות, אבל לא נאפשר הפרות סדר אלימות".

"באותה נשימה אני אומר לארגוני הטרור: ישראל תגיב בעוצמה על כל מעשה תוקפנות מרצועת עזה", הוסיף ראש הממשלה.

"ירושלים היא בירתו של העם היהודי כבר אלפי שנים", הצהיר נתניהו. "שורשינו בירושלים עוד נעוצים בתקופת התנ"ך, והקשר הרצוף שלנו אליה נשמר בכל הדורות. אנחנו הודפים בתוקף את הלחצים שלא לבנות בירושלים, ולצערי הלחצים הללו מתגברים בעת האחרונה. אני אומר גם לידידינו הטובים ביותר: ירושלים היא בירת ישראל, וכפי שכל עם בונה בבירתו ואת בירתו – גם לנו שמורה לנו הזכות לבנות בירושלים ואת ירושלים. כך עשינו, וכך נמשיך לעשות".

שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ, התייחס אף הוא לנושא: "לצערי בשבועות האחרונים אנחנו רואים התססה הולכת וגוברת של גורמים קיצוניים, וההסתה הזו מתדלקת את האלימות. אנחנו פועלים גם במשרד המשפטים, בשיתוף הפרקליטות, יחד עם גורמי ביטחון מול הרשתות החברתיות. חלק מהן, בדגש על פייסבוק, לא משתפות מספיק פעולה בכל מה שקשור להורדת הסתות מהרשתות. אני מקווה שנזכה לשיתוף פעולה יותר רחב, על מנת לצנן את המתחים שקיימים ממילא בתקופה הזו".

תגיות:ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה