חדשות בארץ

זוהר: "בנט במכירת חיסול, הימין לא יסלח"

ברקע ההתקדמות במשא ומתן הקואליציוני, יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, תקף בחריפות את יו"ר ימינה נפתלי בנט. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "בנט לא מצליח להתגבר על תאוות השלטון"

זוהר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)זוהר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ברקע ההתקדמות במשא ומתן להקמת ממשלת הרוטציה בנט-לפיד.

"לא להאמין", כתב זוהר בטוויטר. "אני שומע שבצוותי המשא ומתן לקראת הקמת ממשלת השמאל של בנט, התחילו לדבר ברצינות על תפקיד היועמ״ש למיודענו שי ניצן. אפשר להירגע, לפיד מוכן להתפשר גם על מינויו לבית המשפט העליון".

"כן, בנט במכירת חיסול כדי להיכנס לבלפור כראש ממשלה עם שבעה מנדטים (או שישה). הימין לא ישתוק ולא יסלח", סיכם זוהר.

בגוש נתניהו החריפו בסוף השבוע את ההתבטאויות נגד בנט. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', כתב בפייסבוק כי "מה שיירשם בתודעה ובספרי ההיסטוריה זו האמת: קומץ אופורטוניסטים תאבי שלטון שבגד כדי לממש אספירציות פוליטיות חסרות מעצורים של איש אחד, שנכשל שוב ושוב במבחן הציבור וכופה את עצמו על הציבור באמצעות תרגילים פוליטיים. חבורת אופורטוניסטים שמפרה את כל הבטחות הבחירות שלה ברגל גסה ועוטפת את זה במתק שפתיים שקרי ‏של אחדות ופיוס. 'אחדות' בלי חצי העם. 'אחדות' שמבוססת על החרמת מיליון מצביעי ליכוד ושנאת חרדים ודתיים. 'אחדות' שמוכרת את מדינת ישראל ומשעבדת אותה למפלגות תומכות טרור אנטי ציוניות".

"אלף פוסטים שקריים שבנט מכתיב לחבורת העסקנים שמקיפה אותו לא ישנו את האמת", הצהיר סמוטריץ'. "גם היום אפשר להקים ממשלת ‏ימין על מלא, ובנט יודע מצוין איך עושים את זה. בחודש האחרון הוא סירב שוב ושוב להצטרף למאמץ הזה, עשה הכל כדי לחבל בו, תוך שהוא מנהל משא ומתן מקביל עם לפיד, העבודה ומרצ במטרה להיות ראש ממשלה".

סמוטריץ' הוסיף כי "למרבה הצער בנט לא מצליח להתגבר על תאוות השלטון שלו, על האמביציות האישיות ועל העלבונות שהוא ספג מנתניהו לאורך השנים. והיו הרבה כאלה, ונתניהו אשם בהם, אבל ארץ ישראל ועם ישראל ותורת ישראל ומדינת ישראל והברית של המחנה הלאומי, כל אלה חשובים הרבה יותר מכבוד ועלבונות".

תגיות:נפתלי בנטמיקי זוהרבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה