סלבס בהתחזקות

השחקן בר ברימר: "כשלינור אברג’יל ראתה אותי מניח תפילין - היא השתגעה"

על אף שהוא אינו מגדיר עצמו כאדם שומר תורה ומצוות - השחקן העולה בר ברימר הפתיע לאחרונה, כאשר חשף כיצד הגיבה לירון אברג'יל לסיטואציה מאוד יוצאת דופן כנראה, בנוף שבו הם נמצאים - תעשיית הבידור

אא

על אף שהוא אינו מגדיר עצמו כאדם שומר תורה ומצוות - השחקן העולה בר ברימר הפתיע לאחרונה, כאשר חשף כיצד הגיבה לירון אברג'יל לסיטואציה מאוד יוצאת דופן כנראה, בנוף שבו הם נמצאים - תעשיית הבידור. 

בראיון ל'ישראל בידור' סיפר השחקן הצעיר כי כשמיס עולם לשעבר לינור אברג'יל ראתה אותו על סט הצילומים כשהוא מניח תפילין - "היא השתגעה", הוא מחייך ומוסיף. "היא התחילה לקרוא לכולם, היא השתגעה מזה לגמרי".

אז למה זה כל כך הפתיע אותה? "אף אחד לא חושב שאני אדם מאמין", מסביר ברימר בביישנות משהו. "רואים אותי ישר כאיזה ילד גוי כזה, אבל אני בדיוק להיפך האמת".

בראיון אף חשף השחקן את האמונה החזקה שלו בבורא עולם, כאשר נשאל על חיי הזוגיות שלו. בתגובה, הרים ברימר את אצבעו למעלה, ואמר: "בסוף הוא מחליט בשבילי, והוא יודע מה הכי טוב בשבילי".

נקודה למחשבה: מצוות התפילין היא מצווה חשובה מאוד לגבר היהודי, בכל מקום שבו הוא נמצא. זו התחלה. רוצים גם ולא יודעים ממה להתחיל? צפו כאן ברב יגאל כהן שמדגים מהי הדרך הנכונה להנחת התפילין, וזכו גם אתם במצווה היקרה מפז:

 

תגיות:סלבסבר ברימר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה