חדשות בארץ

תל אביב: דיירים נדהמו לראות סוס, במעלית הבניין היוקרתי

תמונה חריגה נצפתה בשבוע שעבר בנוף התל-אביבי, כאשר גבר צעיר נכנס אל מעלית של מתחם מגורים יוקרתי - לא פחות ולא יותר - עם סוס. "לא חשבתי שזו בעיה", הוא אמר לשוטרים שהגיעו לבדוק את העניין

הסוס במעלית (צילום מסך)הסוס במעלית (צילום מסך)
אא

תמונה חריגה נצפתה בשבוע שעבר בנוף התל-אביבי, כאשר גבר צעיר נכנס אל מעלית של מתחם מגורים יוקרתי - לא פחות ולא יותר - עם סוס.

הדבר התרחש במתחם המגורים TLV שבשכונת הארגזים, ברחוב חורב. 

מצלמות האבטחה של בניין ורד תיעדו את הגבר כשהוא מכניס למעלית הבניין סוס גדול, בדרכו לדירת חברו שבקומה השישית. "באתי לבקר חבר, לא חשבתי שזו בעיה להכניס סוס לבניין", אמר הגבר המדובר, תוך שהוא מוסיף כי במקום לא היה שום שילוט שאוסר על הכנסת סוס לבניין.

מדוע לא השאיר אותו בחוץ? "זה סוס יקר", טען הגבר. "היו גונבים לי אותו".

תמונות מהאירוע החריג התפרסמו תחילה רק בין דיירי הבניין, בקבוצת הווטסאפ שלהם - אך עד מהרה, כמו פטריות אחר הגשם, התמונות התפרסמו גם ברשתות החברתיות, והפכו לויראליות."מזל שלא הכניסו לפה ג'ירפות, גורילות ונמרים. היינו פותחים פה ספארי", אמר אחד הדיירים בציניות. הדייר שצפה בנעשה במצלמות האבטחה של הבניין הוא זה שהפיץ את התמונות בווטסאפ, ולמרות שמשטרה הוזעקה למקום וחקרה את בעל הסוס, לא הוגשה כל תלונה נגדו. 

השוטרים הסבו את תשומת ליבם של עובדי השירות הווטרינרי בעיר שייתכן כי הסוס עבר התעללות, אולם בבדיקה שנערכה על ידם נקבע כי אין מדובר בהתעללות. 

 

תגיות:מעליתסוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה