חדשות בארץ

סער דחה את הצעת נתניהו: "נפעל למצות את הסיכוי לשינוי"

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, הבהיר כי לא יצטרף לממשלת רוטציה בה יכהן ראש הממשלה בנימין נתניהו שני בתפקיד: "גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי והמשך הקדנציה כראש הממשלה אינה מה שמצביעי תקווה חדשה הצביעו עבורו"

סער בכנסת, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סער בכנסת, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, התייחס היום (שני) להצעה שהפנה ראש הממשלה בנימין ליו"ר ימינה נפתלי בנט, לפיה הוא מוכן לממשלת רוטציה בה יכהן בנט ראשון בתפקיד. סער הבהיר, כי לא יצטרף לממשלה במתווה זה.

"רבים טועים לחשוב שהתנגדותנו להצטרפות לממשלה בראשות נתניהו יסודה בטעמים אישיים, עניינים מהעבר, רגשות, 'חרמות', שיקולי אגו וכדומה. אין לכך כל יסוד", אמר סער בישיבת סיעתו בכנסת. "ביסוד עמדתנו – ראייתנו את טובת המדינה בהווה ובעתיד".

"רק בשבוע שעבר ראינו המחשה לדרך ניהול ענייני המדינה בסוגיית מינוי שר המשפטים", הוסיף סער. "שבועות ארוכים התנהלה הממשלה ללא שאיש כיהן בתפקיד – דבר חסר תקדים בפני עצמו – וזאת עד שבג"ץ חייב בצו את הממשלה לבצע את המינוי. או אז נרתמה הממשלה לביצוע מינוי המנוגד לחוק תוך השתקת היועץ המשפטי לממשלה. לאחר מכן חזינו בזיג זג, שבסופו מונה בני גנץ לתפקיד".

"זה לא יכול להימשך, ולשם כך נדרש שינוי", הצהיר יו"ר תקווה חדשה. "שמעתי את נתניהו, לפני שעה קלה, מדבר על 65 מנדטים. כלומר, הוא מונה את מצביעי תקווה חדשה בין תומכיו. אבל מצביעי תקווה חדשה הצביעו עבורנו על יסוד קו הפוך מכך – המחויב לשינוי ולא להמשך שלטון נתניהו".

"גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי והמשך הקדנציה כראש הממשלה אינה מה שמצביעי תקווה חדשה הצביעו עבורו. מצביעי תקווה חדשה הצביעו בעד שינוי, ולכן אנו, נציגיהם בכנסת, נמשיך לפעול כמיטב יכולתנו כדי למצות את הסיכוי לשינוי – למען ישראל ואזרחיה", חתם סער את דבריו.

תגיות:גדעון סערבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה