חדשות בארץ

נתניהו במירון: מבקש להכריז על יום אבל לאומי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לזירת האסון בהר מירון, ואמר כי ביום ראשון יבקש להכריז על יום אבל לאומי: "אסון הר מירון הוא מן האסונות הכבדים ביותר שפקדו את מדינת ישראל"

נתניהו בזירת האסון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו בזירת האסון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

(וידאו: עומר מירון, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שישי) לאזור האסון בהר מירון, ושמע סקירות במקום מהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי וגורמים נוספים.

"אסון הר מירון הוא מן האסונות הכבדים ביותר שפקדו את מדינת ישראל", אמר נתניהו. "אנחנו דואבים על הנספים, ליבנו עם המשפחות וגם עם הפצועים שאנחנו מייחלים להחלמתם המלאה".

"היו פה מראות קורעי לב, אנשים שנמחצו אל המוות, כולל ילדים. חלק גדול מהנספים עדיין לא זוהה, ואני מבקש להימנע מהפצת שמועות ברשתות החברתיות כי הדבר הזה קורע את לב המשפחות. תנו לרשויות לעבוד".

"אני חייב גם לציין שהייתה פה פעולת חילוץ מהירה של המשטרה, כוחות החילוץ והביטחון, ואנחנו אסירי תודה להם – הם מנעו אסון גדול בהרבה".

"אנחנו נערוך בדיקה יסודית, רצינית ומעמיקה כדי להבטיח שאסון כזה לא יישנה. אני מבקש להכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי. בואו נתייחד כולנו עם היגון של המשפחות ובתפילה לשלומם של הפצועים", חתם ראש הממשלה את דבריו.

תגיות:ל"ג בעומרהאסון במירון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה