חדשות בארץ

מנדלבליט החליט: מח"ש תפתח בבדיקה מיידית של האסון במירון

בתום התייעצות דחופה, החליט היועץ המשפטי לממשלה, אביחי ממדלבליט, כי המחלקה לחקירות שוטרים תתחיל בבדיקה מיידית של האירוע הטרגי בהילולת רשב"י במירון

מח"ש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מח"ש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בעקבות האסון הכבד הלילה (שישי) במירון, קיים הבוקר היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, התייעצות דחופה בלשכתו, בסיומה הוחלט כי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) תפתח בבדיקה מיידית של האירוע.

ממשרד המשפטים נמסר: "בתום התייעצות דחופה שהתקיימה מוקדם יותר הבוקר בראשות היועץ המשפטי לממשלה עם מ"מ פרקליט המדינה, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לעניינים פליליים, ומנהלת המחלקה לחקירות שוטרים, הוחלט כי מח"ש תתחיל מיידית בבדיקה על מנת לברר האם עולים חשדות לפלילים מצד שוטרים במסגרת אירוע האסון במירון".

עוד נמסר, כי "היועץ המשפטי לממשלה הנחה כי משטרת ישראל לא תגבה בשלב זה עדויות משוטרים המעורבים באירוע, במסגרת חקירת המשטרה שכבר נפתחה. אנשי מח"ש כבר פועלים במסגרת הבדיקה, ונמצאים בזירת האירוע. היועץ המשפטי לממשלה ומ"מ פרקליט המדינה יקיימו הערכות מצב נוספות, ויקבלו את ההחלטות המתאימות על פי התקדמות הבדיקה של מח"ש".

במשטרה אמרו כי "בשעות הבוקר פנה ראש אח"מ ניצב יגאל בן שלום ליועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, בבקשה לבחון את העברת הבדיקה של האירוע הטרגי במתחם ההילולה במירון למחלקה לחקירות שוטרים. לפני זמן קצר הודיעו כי קיבלו את עמדת משטרת ישראל, ובדיקת האירוע בכל הנוגע לתפקודם של השוטרים תועבר למח"ש. משטרת ישראל תסייע למח"ש ככל שתידרש".

תגיות:מח"שהאסון במירוןאביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה