מעניין

דיווחה לרשויות על יצור מסתורי מול ביתה – אבל אז התגלתה האמת המביכה

אישה דיווחה על יצור מסתורי שאורב מול חלונה מספר ימים. כשהפקחים הגיעו לביתה, הם הצליחו לפתור את התעלומה

אא

נציגי המשרד לרווחת בעלי חיים בעיר קרקוב שבפולין קיבלו לאחרונה פנייה מתושבת העיר, שהתקשרה מבוהלת בטענה שיש יצור מסתורי מול ביתה. האישה סיפרה שיצור חסר ראש נמצא על עץ מול חלון ביתה ושהיא מפחדת לפתוח את חלונה מחשש שהוא ייכנס פנימה.

אדם, הפקח שענה לקריאה, אמר שהאישה סיפרה שמדובר בחיה חומה שאורבת מחוץ לביתה כבר יומיים ושהיא לא רואה אם יש לה ראש, אך היא חוששת שמדובר באיגואנה. אדם ניסה להנחות את האישה אך היא הייתה מבוהלת וביקשה שיגיע. הוא שאל אותה אם יכול להיות שמדובר בעוף דורס אך היא הייתה משוכנעת שמדובר בסוג של זחל. הפקחים ידעו שאין שום סיכוי שזחל יסתובב ברחובות פולין הקרירה, אבל הגיעו למקום כדי לבדוק במה מדובר.

כשהגיעו למקום, הפקחים התקרבו אל העץ והבינו שלא מדובר בזחל או בעוף, אלא במשהו אחר לגמרי שהם לא ציפו לו.  בפוסט הויראלי של הארגון על המקרה, נכתב שהצוות שיער שאולי מדובר בבעל חיים שננטש או זוחל טרופי שמת, ולכן הוא לא זז ממקומו. "כשהסתכלנו מקרוב, למסכן לא היו רגליים או ראש. ידענו כבר שאנחנו לא יכולים לעזור לו", כתבו אנשי האירגון בפייסבוק.

לאחר בחינה מהירה, הצוות שהגיע למקום פתר את התעלומה – החיה המסתורית היא בעצם... קרואסון (מאפה צרפתי) שנזרק מהחלון, כנראה בשביל להאכיל יונים.

אדם, הפקח, לקח את כל המקרה בהומור ומסר בתגובה: "קשה לסייע למשהו שנאפה בעבר. הוא כמעט זז, הוא התכונן לפלוש, הוא התחיל להיראות כמו צאצא דרקון".

תגיות:רץ ברשתמצחיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה