מעניין

כמה אצבעות ובהונות יש לילד הזה? לא תאמינו

ילד סיני נולד עם 31 אצבעות בידיו וברגליו עקב פגם גנטי הנקרא פולידקטיליה. מדובר במום שמתרחש אחת ל-700 לידות. בגיל 8 חודשים הוא עבר את הניתוח הראשון מתוך שלושה להסרת אצבעות עודפות

אא

הונג הונג נולד בסין ויש לו 31 אצבעות ובהונות. כן, שמעתם נכון. הוא נולד עם 15 אצבעות ו-16 בהונות במחוז הונאן בסין. יש לו גם 2 כפות ידיים על כל יד ואין לו כלל אגודלים.

כשהונג הונג נולד, הרופאים איבחנו אותו עם פולידקטיליה, מום מולד הנגרם מפגם גנטי אצל בני אדם, כלבים וחתולים, שגורם להם להיוולד עם אצבעות ובהונות נוספים. שכיחות המום היא אחת ל-700 לידות והתופעה אפילו מוזכרת בתנ"ך. לעיתים קרובות, האצבעות המיותרות מוסרות בהליך כירורגי, ובמקרה של הונג הונג, משפחתו ניסתה לגייס מספיק כסף כדי שבנם יוכל לעבור את הניתוח.

אימו של הילד גם היא סובלת מפולידקטיליה והיא נולדה עם 6 אצבעות ובהונות. בזמן הריונה היא חששה שבנה ייוולד עם אותו פגם גנטי, וכשזה קרה, היא ביקשה ייעוץ רפואי בנוגע למצבו בנדיר של בנה.

הרופאים העניקו עצות שונות והיו שטענו כי הניתוח הרבה יותר מסובך ממה שחשבו. מצבו של הונג הונג דורש לא רק הסרת אצבעות ובהונות, אלא גם שחזור של האגודלים. אגודלים מנוגדים חיוניים משום שהם נותנים יכולת לבני האדם לתפוס דברים.

בגיל 8 חודשים, עבר הונג הונג בהצלחה את הניתוח הראשון מבין שלושה להסרת עודפי האצבעות. כמה שנים לפני כן, בוצע ניתוח דומה לילד בן 6 שנולד גם הוא עם 31 אצבעות בידיו וברגליו.  

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה