חדשות בארץ

סמוטריץ’: יכול להיות שהגיע הזמן להחליף את נתניהו; הליכוד: שיגלה צניעות

ברקע הפרות הסדר האלימות במזרח ירושלים וירי הרקטות מעזה, תקף יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' את ראש הממשלה בנימין נתניהו על שקרא "להרגעת הרוחות מכל הצדדים". בליכוד הגיבו: "מוטב שסמוטריץ׳ יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח"

סמוטריץ’ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ‏בצלאל סמוטריץ', מתח הלילה (ראשון) ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע הפרות הסדר האלימות במזרח ירושלים וירי הרקטות מרצועת עזה.

"תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה ליישובי הדרום, נתניהו אשכרה קרא הערב 'להרגיע את הרוחות מכל הצדדים?'", כתב סמוטריץ' בטוויטר. "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו".

בליכוד אמרו בתגובה, כי "אחרי שראש הממשלה והליכוד תרמו שלושה מנדטים לציונות הדתית ושריינו להם חבר כנסת נוסף ברשימת הליכוד, וכשבצלאל סמוטריץ׳ לא שותף להערכות המצב הביטחוניות הרגישות ביותר, מוטב שסמוטריץ׳ יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח בראש הממשלה שעובד לילות כימים לטובת ביטחון ישראל".

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, תקף את סמוטריץ' ברוח דומה: "כפיות טובה  – קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך שלושה מנדטים, קצת צניעות לא תזיק".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר – שנכנס לכנסת במסגרת הציונות הדתית – התייחס הבוקר לאירועים בירושלים ובדרום ולדבריו של סמוטריץ': "אני לא רוצה להפיל את נתניהו, אני רוצה להקים ממשלה איתו", אמר בריאיון לכאן ב'. עם זאת, הוא הוסיף כי האמירה של ראש הממשלה אתמול הייתה "אומללה", כלשונו: "זה לא דין שווה. עושים לינץ' ביהודים, פוגעים ביהודים ונתניהו שותק – מבחינתי זאת חרפה".

בעקבות ההסלמה בסוף השבוע בגבול הדרום, לאחר שהפלסטינים שיגרו עשרות רקטות מרצועת עזה אל עבר יישובי העוטף, כינס נתניהו אתמול דיון הערכת מצב בקריה בתל אביב. בדיון השתתפו שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ראש שב"כ נדב ארגמן, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, ראש המל"ל מאיר בן שבת, ובכירים נוספים. "מול רצועת עזה הנחיתי להיערך לכל תרחיש", אמר נתניהו בתום הדיון.

"שמענו גם את הסקירה על המצב בירושלים מהמפכ"ל", הוסיף נתניהו. "אנחנו קודם כל רוצים להבטיח חוק וסדר. אנחנו שומרים על חופש הפולחן כמו כל שנה לכל התושבים ולכל המבקרים בירושלים. אבל אנחנו דורשים כרגע את מילוי החוק, ואני קורא להרגעת הרוחות מכל הצדדים".

תגיות:איתמר בן גבירבצלאל סמוטריץ'בחירות 2021הליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה