חדשות בארץ

רכב התנגש במסעדה בבת ים, אישה כבת 60 נפצעה קשה

נהג הרכב איבד שליטה כשנסע לאחור ביציאה מחנייה, והתנגש באזור הישיבה החיצוני של המסעדה. 15 בני אדם נפצעו, ביניהם אישה כבת 60 במצב קשה. נהג הרכב, כבן 80, נפצע באורח בינוני. שאר הפצועים במצב קל

  • י' אייר התשפ"א
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 13:16)

רכב שנסע הבוקר (חמישי) בעיר בת ים התנגש באזור ישיבה חיצוני של מסעדה ברחוב רוטשילד. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה טיפלו ב-15 פצועים, ביניהם אישה כבת 60 שמצבה מוגדר קשה. היא סובלת מחבלה רב-מערכתית, מורדמת ומונשמת. שני פצועים נמצאים במצב בינוני, ביניהם נהג הרכב, כבן 80, שסובל מחבלת חזה. שאר הפצועים במצב קל. לאחר טיפול רפואי ראשוני, פינו צוותי הרפואה את הפצועים לבית החולים וולפסון בחולון.

בוחני התנועה של מחוז תל אביב פתחו בחקירת נסיבות האירוע, חסמו את קטע הכביש ואספו ממצאים בזירה. מתיעוד האירוע במצלמת אבטחה עולה, כי הנהג נסע אחורה כדי לצאת מחנייה, וככל הנראה איבד שליטה על הרכב. הוא האיץ את מהירות נסיעתו, ופגע באנשים שישבו במקום. 

חובשים של מד"א, חגי נתני ומעוז ויברמן, סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה. הרכב עלה על המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב-מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני, ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון".

תגיות:בת יםתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה