חדשות בארץ

אחיו של איציק סעידיאן, בעקבות המצב שהוחמר: "אסור להפסיק להתפלל"

"תעזבו הכל, ותתפללו למענו. איציק נלחם על החיים שלו, והמצב שלו אנוש. צריך לא להפסיק להתפלל, וזה מה שאתם צריכים לדעת. אסור להפסיק להתפלל. הדבר היחידי שיעזור לאחי זה תפילה"

אבי סעידיאןאבי סעידיאן
אא

היום מסר המרכז הרפואי בשיבא כי מצבו של איציק סעידיאן הוחמר, וכי נשקפת סכנה ממשית לחייו

כזכור, סעידיאן הוא נכה צה"ל שהצית את עצמו לפני כשבוע מול אגף השיקום של צה"ל בפתח תקווה, ואושפז בבית החולים כשהוא במצב אנוש. 

רופאיו ממשיכים להאבק על חייו, ואחיו אבי התראיין לחדשות 103FM - שם זעק להמשיך להתפלל עבור אחיו. "אני אומר לכולם לא להקשיב לתקשורת", אמר האח בדאגה. "יותר מזה אני לא יכול לפרט כי אמא שלי ביקשה ממני שאני לא אפרט שום דבר ואני מכבד אותה, אבל עם כל הכבוד - הדבר היחידי שאתם יודעים לעשות, זה ספין תקשורתי כדי לעשות רייטינג.

"אני אומר: תעזבו הכל, ותתפללו למענו. איציק נלחם על החיים שלו, והמצב שלו אנוש. צריך לא להפסיק להתפלל, וזה מה שאתם צריכים לדעת. אסור להפסיק להתפלל. הדבר היחידי שיעזור לאחי זה תפילה. אם יהיו בשורות טובות, אני הראשון שירוץ להגיד לכם", אמר. "יצחק בן לידה - בבקשה מכם", אמר. 

בראיון נוסף שנעשה עמו, התבטא אבי ואמר בדמעות את הדברים הבאים: "אני מתחנן בפניכם עם ישראל, תתפללו עליו. הזניחו אותו, הוא ראה דברים נוראיים, אף אחד לא התייחס. כולם חשבו שהוא סתם מדבר. תעזרו לו. תעזרו לכל החיילים האלו. שאחי ייצא מזה, תתפללו עליו בכל בתי הכנסת. תפתחו ספר תורה, תתפללו עליו. יצחק בן אידה סעידיאן, אני מתחנן בפניכם, תתפללו עליו".

קרעו את השמיים בתפילות לרפואתו: החמרה במצבו של איציק סעידיאן

תגיות:צהלנכהתפילהאיציק סעידיאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה