חדשות בארץ

ממחר: תחנת הרכבת בנתב"ג תיפתח מחדש

תחנת הרכבת בנתב"ג תחזור לפעילות מלאה, לאחר יותר משנה בה הייתה סגורה בשל מגפת הקורונה. שר התחבורה מירי רגב: "חוזרים באופן הדרגתי לשגרה הברוכה"

  • ט' אייר התשפ"א
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

לאחר למעלה משנה בה הייתה סגורה בשל מגפת הקורונה, תחנת הרכבת בנמל התעופה בן גוריון תיפתח מחר (חמישי) מחדש.

ההנחיה של שרת התחבורה מירי רגב לפתוח את התחנה באה על רקע העלייה במספר הנסיעות ברכבת והגידול המשמעותי בנפח הפעילות של נתב"ג. תנועת הרכבות בתחנה תחודש במלואה, ושני הקווים העוצרים בה – קו מודיעין-נהריה וקו הרצליה-ירושלים יצחק נבון – יופעלו באופן מלא.

נוסעי הרכבת בתחנת נתב"ג יידרשו להנפיק שוברי כניסה לרכבת, באופן זהה לכלל תחנות הרכבת. בנוסף, יישמרו בקפדנות הנחיות הקורונה, הכוללות חובת עטיית מסיכת ושמירה על ריחוק חברתי, באמצעות הגבלת תפוסת הרכבות.

במשרד התחבורה הדגישו, כי על פי ההנחיות של המשרד וקבינט הקורונה, הנוסעים השבים לארצה המחויבים בבידוד אינם רשאים להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית ובכלל זה ברכבת ישראל.

כזכור, תחנת הרכבת בנתב"ג נסגרה בחודש מרץ 2020, לאחר שעשרות מעובדי הרכבת ומאות מנוסעיה נאלצו להיכנס לבידוד בשל חולי קורונה שחזרו מחו"ל ונסעו ברכבת.

השרה רגב ציינה כי פתיחת תחנת הרכבת בנתב"ג תאפשר נסיעה נוחה ומהירה לאלפי הנוסעים הממריאים ונוחתים מדי יום בנתב"ג ולמאות העובדים בנמל: "אני שמחה שסוף סוף, בזכות המאמץ המשותף של כולנו ומבצע החיסונים הנרחב, אנחנו חוזרים באופן הדרגתי לשגרה הברוכה, ואיתה חוזרת בהדרגה גם התחבורה הציבורית".

תגיות:נתב"גרכבת ישראלמירי רגבנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה