דמויות ביהדות

בעקבות השיפור בנתוני התחלואה: הפוסק הגר"א וייס חוזר למסור את שיעוריו

עם פרוץ נגיף הקורונה, החל הפוסק הגאון רבי אשר וייס להחמיר ולהיזהר במשנה זהירות, ועל כן מסר את שיעוריו הקבועים דרך הטלפון. כעת, עם הירידה הדרמטית בתחלואה – חוזרים השיעורים למקומותיהם הקבועים

  • ח' אייר התשפ"א
אא

הגאון הרב אשר וייס, בעל סדרת ספרי ההלכה ה"מנחת אשר" וגאב"ד 'דרכי תורה', חוזר למסור את שיעוריו הקבועים בהשתתפות רבים – זאת לאחר הפסקה של יותר משנה.

כזכור, הפוסק הגר"א וייס החמיר מאוד בזהירות מנגיף הקורונה, ועם פרוץ המגיפה החל, בין היתר, למסור את שיעוריו הקבועים מביתו שבירושלים – דרך הטלפון. ''אילו יכולנו, היינו מסתגרים איש איש בביתו. אנחנו חייבים לשמור על כל כללי הזהירות", אמר הרב, והורה להקפיד על כללי הזהירות "יותר מהוראות משרד הבריאות".

"כל אחד צריך לבדוק בתוך המשפחה שלו על מה הוא מוכן לוותר, על הסבא ועל הסבתא, או על הרב - אלו האנשים שנמצאים בסכנה'', הוסיף הרב וחשף כי "ישב אצלי יהודי ובכה בדמעות שליש משום שכמעט ברור לו שההוא הדביק יהודי אחר, שבעקבות המחלה הלך לעולמו. הוא הגיע אליי ממרר בבכי וביקש דרך תשובה. איך אפשר לכפר על רצח? האיש הזה לעולם לא יסלח לעצמו. אני מבקש ומתחנן, הקפידו על הכללים".

כעת, בעקבות חסדי ה' המרובים והירידה הדרמטית בתחלואה בקורונה, חוזר הרב למסור את שיעוריו שנמסרים מדי שבוע בירושלים בשכונות הר נוף, רמות ובית וגן, וכן בבני ברק, בבית הכנסת 'יוצאי חברון', סימטת האר"י 4.

הפוסק הרב אשר וייס בהנחיה חשובה להורים לנוער מתמודד: "היום יותר מתמיד צריך קשר אישי, קשר של אהבה, לקרב את הילדים כי זהו אולי הכלי היחיד שיש לנו עם הילדים האלו". צפו בדבריו של הרב אשר וייס:

לקריאה, לחצו כאן.

תגיות:רבי אשר וייסשיעורי תורהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה