חדשות בארץ

נס מרגש בחדרה: בן שלוש נפל מקומה 8 לקומה 2 - ושני דברים הצילו את חייו

"גיסי היקר עשה על האש במרפסת בית, יחד עם בנו, כשלפתע הם שומעים בום חזק. כשהם מסתכלים למטה, הם רואים ילד קטן בן שלוש - שמוט על גג פרגולה ומתנדנד בין שמיים לארץ": הנס הגדול שאירע ביום שני האחרון, בחדרה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זה קרה ביום שני האחרון, בשעות הערב. 

נעמה אטיאס-גבאי (באנגלית: Naama Attias Gabay) על הנס הגלוי שאירע לגיסה אודי, המתגורר בחדרה:

"גיסי היקר עשה על האש במרפסת בית, יחד עם בנו, כשלפתע הם שומעים בום חזק. כשהם מסתכלים למטה, הם רואים ילד קטן בן שלוש - שמוט על גג פרגולה ומתנדנד בין שמיים לארץ. כמובן שאודי לא היסס ולרגע לא חשב 'מה יקרה אם'. הוא פשוט החליט לפעול. הוא רץ לקומה שלישית לדירה שמעל המרפסת שבה הילד נמצא, דפק על דלת השכנים ובלי הרבה הסברים מיותרים - קפץ מהמרפסת אל המרפסת שבה היה הילד".

לדברי נעמה, אודי פשוט זחל בזהירות על הפרגולה וניסה להרגיע אותו במילים כמו 'הנה, אני בא להציל אותך', 'אל תבכה חמוד' וכדומה. 

"בסוף הוא הצליח להגיע אל הילד הקטן, להחזיק בו ולזחול עמו חזרה אל עבר מקום מבטחים".

כשהרוחות קצת נרגעו התברר כי הילד נפל למעשה מהקומה השמינית של אותו בניין, היישר לקומה השנייה - ושני דברים הצילו את חייו לדברי נעמה: הדבר הראשון הוא העובדה שהוא נפל על גגון פי.וי.סי חדש, שהוחלף רק יומיים קודם לכן. הדבר השני הוא שגיסה היה שם בדיוק בזמן, וסיכן את חייו תוך שהוא עצמו זוחל על הגגון הרעוע כדי להגיע אל הילד. 

"אז ביום עצמאות זה, גאה בו שהוא חלק מהמשפחה שלי, מהמדינה שלנו. ועל זה נאמר, 'כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו הציל עולם ומלואו'", היא מסכמת. 

וכאנשים מאמינים, אנחנו רק נוסיף את העובדה שהקב"ה הוא זה ש'זימן' את גיסה לסיטואציה הזו, גלגל זכות על ידי זכאי ונתן לו את הזכות להציל נפש אחת מישראל. 

תגיות:ילדהצלהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה