סיפורים אישיים

"פתאום אני רואה עשרה בני מיעוטים מתקרבים אלי, ומאשימים אותי שנכנסתי בו"

מורה בשם כנרת עמדה עם הרכב שלה ברמזור אחרי יום עבודה עמוס, כשלפתע קול חבטה עצום, החריש את אוזניה. היא הסתכלה סביבה וקלטה שמישהו נכנס ברכב שלה. לפתע הגיעו אליה עשרה בני מיעוטים שהאשימו אותה בדבר שלא עשתה. מי נחלץ לעזרתה ברגע האחרון?

אא

זה קרה בערב יום הזיכרון האחרון, בשעת צהריים. 

מורה בשם כנרת עמדה עם הרכב שלה ברמזור אחרי יום עבודה עמוס, כשלפתע קול חבטה עצום, החריש את אוזניה. היא הסתכלה סביבה וקלטה שמישהו נכנס ברכב שלה. 

היא יצאה ממנו בבהלה וניסתה להבין מה בדיוק קרה, אך לפני שהספיקה - ראתה עשרה בני מיעוטים מתקרבים אליה באיום. "הם דיברו בערבית אחד עם השני, והאשימו אותי שאני נכנסתי בו", היא משחזרת. 

עד מהרה הפכו האישומים לצעקות ולתקיפה מילולית שהכניסה את כנרת לפחד ממשי על חייה. "התחלתי לבכות. ביקשתי מהנהג הפוגע את הפרטים שלו, כי רק רציתי לסיים את האירוע וללכת, אך הוא סירב לתת לי אותם".

כנרת נכנסה לרכבה והתקשרה למשטרה, אך לשוטרים היו כנראה דברים חשובים יותר לטפל בהם, שכן הם לא הגיעו לזירה במהירות שבה היו צריכים. "פתאום נעצרה לידי מכונית", היא מספרת בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות. מתוך המכונית הגיח בחור צעיר שהציע לעזור, פיזר את ההתקהלות וניגש לבעל הרכב. 

לדבריה, אותו בחור פשוט הציל אותה. 

לא די בכך שהוא ביקש מהנהג בנעימות את פרטיו, הוא נתן לכנרת את מספר הטלפון שלו וביקש שתעדכן אותו בהתפתחות. "כשהגעתי הביתה ונרגעתי מעט מהאירוע, ניסיתי לברר מי הוא אותו אדם שהגיע למקום הנכון בזמן הנכון, השקיע את זמנו וסייע עד לסיומו של האירוע. ומסתבר שמדובר בלא פחות משחקן הכדורגל אופיר קריאף, שמשחק בבית״ר ירושלים ומשמש כקפטן הקבוצה. אז תודה לך אופיר היקר, כן ירבו כמוך! כיף שיש שחקנים כאלה בבית״ר", היא מסכמת. 

תגיות:מצוקהמורהתקיפהערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה