חדשות בארץ

דרעי בטקס יום הזיכרון: "כולנו עם אחד"

בטקס הזיכרון שנערך בהר הזיתים, קרא שר הפנים אריה דרעי להדגיש את המאחד בין חלקי העם: "כוחנו כעם באחדותנו". שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, שייצג את הממשלה בטקס הזיכרון בבית העלמין הצבאי בקריית גת, אמר: "זוכרים את אלה שאיבדו הכל בשבילנו"

דרעי, תמונת ארכיון (צילום: פלאש 90)דרעי, תמונת ארכיון (צילום: פלאש 90)
אא

שר הפנים אריה דרעי השתתף הבוקר (רביעי), כנציג הממשלה, בטקס יום הזיכרון שנערך בהר הזיתים לזכרם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.

"יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הוא יום בו כל עם ישראל מרכין ראש ומתייחד עם זכרם של אלו אשר היו ואינם", אמר דרעי בטקס. "בזיכרוננו אנו מציינים את אלו אשר נפלו בעודם אוחזים בנשק להגנה על המולדת ואת אלו אשר נרצחו במעשי טרור ואיבה רצחניים".

"כולנו עם אחד", הדגיש דרעי בדבריו. "דתיים לצד חילונים, רב המאחד ביננו על המפריד. כוחנו כעם באחדותנו, ועלינו לזכור זאת תמיד. יהי זכרם של הנופלים ברוך, ויהיו חקוקים בליבנו לעד".

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, ייצג את הממשלה בטקס הזיכרון שנערך בבית העלמין הצבאי בקריית גת. "אנו מרכינים ראש בפני משפחות השכול", אמר. "זוכרים, כואבים ומוקירים את הנופלים במערכות ישראל. זהו ערך עליון בעם ישראל – ערך הכרת הטוב. אנו זוכרים את אלה שאיבדו הכל בשבילנו, ואתכן, משפחות יקרות שנתתן את היקר מכל, בשביל העם הזה".

"במיוחד בימים אלו, חשוב לי לומר לכן שזכר הנופלים מדגיש את המחבר בינינו, שהוא גדול יותר אל מול המפריד. הכאב והזיכרון משותף לכל העם הזה, שכן אויבינו הרוצים לכלותינו אינם מבדילים בינינו. גורל אחד ומשותף לכולנו".

"בשם ממשלת ישראל, נישא תפילה לעילוי נשמות חללי צה"ל. נביע מחדש את מחויבותנו לזכרם, ולמען בני משפחותיהם הנושאים בלבם את כאב האובדן. בשמם של הנופלים והנופלות ולזכרם של חללי ישראל, נפעל לקירוב לבבות, לאחדות בין חלקי העם ולחיבור בין האוכלוסיות השונות בישראל", חתם ליצמן את דבריו.

תגיות:יום הזיכרוןיעקב ליצמןאריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה