חדשות בריאות

נמשכת הירידה בתחלואה: 199 נדבקים חדשים, 221 חולים במצב קשה

בבתי החולים מאושפזים 362 חולים, מתוכם 124 מחוברים למכונות הנשמה. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 6,312

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו 199 נדבקים חדשים בנגיף. מספר הבדיקות שפוענחו הסתכם בכ-76 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות ירד לשפל של 0.3%. מקדם ההדבקה ירד אף הוא ועומד כעת על 0.71.

3,209  בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, ביניהם 362 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. מספר החולים הקשים ירד ל-221, ו-124 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה. ביממה האחרונה נפטרו תשעה בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף, ומניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה בכך ל-6,312.

ברקע דעיכת המגפה, סיכמו אתמול משרדי הבריאות והתיירות על מתווה שיאפשר כניסת תיירים זרים לישראל. תאריך היעד לפתיחת השמיים הינו ה-23 במאי, ובשלב ראשון תתאפשר כניסתם של תיירים זרים מחוסנים המגיעים בקבוצות, בהתאם למכסה שתיקבע.

התיירים יידרשו לבדיקת PCR לפני העלייה למטוס, לבדיקה נוספת עם נחיתתם בנתב"ג ולבדיקה סרולוגית להוכחת החיסון או ההחלמה. בהתאם לתוצאות השלב הראשון, תיבחן בהמשך האפשרות להרחיב את המתווה גם לתיירים המגיעים שלא במסגרת קבוצות, וזאת כל עוד התחלואה תמשיך במגמת הדעיכה הנוכחית.

המתווה החדש גובש על ידי צוות עבודה משותף לשני המשרדים, בהם השתתפו ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש וגורמים מקצועיים נוספים. בימים הקרובים הוא יעוגן במסמך מקצועי, שיסכם את הפרטים.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה