סלבס בהתחזקות

יעל בר זוהר: "האמונה לא באה לי טבעי. אני צריכה לעבוד על זה, אבל זה עושה לי טוב"

השחקנית יעל בר זוהר מתייחסת לפוסט שכתבה מזמן על האמונה שחוותה בזמן שאביה חלה בקורונה, ומרגשת: "האמונה לא באה לי באופן טבעי. אני צריכה לעבוד על זה, וברגעים שאני מתחברת - זה עושה לי ממש טוב"

אא

השחקנית יעל בר זוהר התראיינה לאחרונה ל'ידיעות אחרונות' - שם נשאלה על ההתחזקות באמונה שחוותה דווקא בזמן שאביה חלה בקורונה, ושהה בבית החולים במצב קשה. 

כשזה קרה, פרסמה בר זוהר פוסט ובו כתבה כי 'לימוד התורה עזר לה בשיפור הזוגיות' שלה עם בעלה השחקן גיא זוארץ. בר זוהר הדגישה ואמרה כי את הפוסט כתבה "בימים הקשים ביותר, שבהם אבא נלחם על חייו. ברגעים כאלה, אנחנו מקווים שיקרה נס, והנס אכן קרה".

לדבריה, למרות ההשתדלות המירבית שהייתה מצד הרופאים והרפואה, במצבים כגון אלו "צריכים מרכיב נוסף שהוא אמונה. אמנם לא גדלתי בבית דתי, וסבא יוסף היה אדם קצת פחות מאמין כי השואה שברה אותו, אבל כשנכנסתי למשפחה של גיא - גיליתי מחדש את החיבור ליהדות ולמסורת. את הקידוש בימי שישי, את החגים, את בית הכנסת, התפילות. הייתי מחוברת לריקילינה סבתא של גיא ז"ל שהייתה מאמינה גדולה, וצירפה אותי תמיד לעזרת הנשים בבית הכנסת, בחום".

על החוויה האמונית שחוותה בימים ההם שבהם אביה חלה והיה במצב קשה ביותר, התבטאה בר זוהר ואמרה כי "האמונה עוזרת בחיים. כשלא הכל הולך לפי מה שתיכננו או רצינו, זה עוזר לדעת שיש איזו השגחה פרטית. אני חושבת שמי שמאמין - יש לו חיים אולי קצת יותר קלים. לי זה לא בא טבעי, אני יותר צריכה לעבוד בזה וברגעים שאני מתחברת, זה עושה לי ממש טוב".

בראיון סיפרה בר זוהר כי היא מתמידה בשיעורי תורה, ובפרט בנושא הקבלה - שיעורים שלדבריה עוזרים לה להיות אדם טוב יותר לסביבה. "השיעורים מתעסקים בעולם הרוחני שלנו, בנפש שלנו. איך אנחנו יכולים להיות אנשים טובים יותר לסביבה, לחברים, להיות בנתינה ולרדת במינון האגואיסטיות. 

"בזוגיות זה עוזר לחשוב פחות מה אתה מצפה או רוצה מבן הזוג שלך, ולנסות לחשוב מה אתה נותן לו. במקום כמה אהבה אתה רוצה לקב, כמה אהבה וחברות אתה יכול לתת", היא מסכמת. 

תגיות:אבאיעל בר זוהרקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה