חדשות בארץ

"הישג משמעותי": נחתם מזכר שיתוף פעולה בין ישראל ורוסיה בנושא ביטחון הפנים

לאחר שנים של מגעים, חתמו ישראל ורוסיה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בנושאי ביטחון פנים. השר אמיר אוחנה: "הישג דיפלומטי משמעותי, שיביא לשיפור הביטחון האישי של אזרחי ישראל ורוסיה"

(קרדיט צילום: "בנוביץ' תקשורת – משה חרמון")(קרדיט צילום: "בנוביץ' תקשורת – משה חרמון")
אא

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה חתם היום (רביעי) על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין משרדו ומשרד הפנים של רוסיה. בשל משבר הקורונה, חתימת המזכר על ידי השר אוחנה ומקבילו הרוסי ולדימיר קולוקולצב נערכה בנפרד ומרחוק.

המגעים הראשונים בין משרד הפנים הרוסי למשרד לביטחון הפנים הישראלי, שנועדו לקדם הסכם מעודכן בין הממשלות, החלו בשנת 2013. ההסכם נכנס לתוקף מיידית עם החתימה הרשמית של הצדדים עליו.

במשרד לביטחון הפנים ציינו, כי מזכר ההבנות החדש יביא לקידומם של שיתופי פעולה במגוון רחב של תחומי ביטחון הפנים ואכיפת חוק, ובהם: מאבק בעבירות אלימות נגד חיי אדם, מאבק בטרור ומימון טרור, סיכול פשיעה כלכלית, מאבק בסחר בלתי חוקי באמצעי לחימה, זיהוי גופות לא מזוהות, פשעים הקשורים להגירה בלתי חוקית ועוד.

"מדובר בהישג דיפלומטי משמעותי, שיביא לשיפור הביטחון האישי של אזרחי ישראל ורוסיה ויחזק את הקשר בין המדינות", אמר השר אוחנה עם חתימתו על המזכר. "אני מודה למקבילי הרוסי, השר ולדימיר קולוקולצב, על קידום ההסכם המוסיף נדבך חשוב ליחסים הבילטרליים בין מדינותינו, לצוותים המקצועיים במשרד לביטחון הפנים ולכל העוסקים במלאכה משני הצדדים אשר סייעו להביא אותנו להישג זה".

תגיות:המשרד לביטחון הפניםאמיר אוחנהרוסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה