מעניין

האם נמצאו הפירמידות העתיקות ביותר בעולם ביבשת אנטארקטיקה?

הפירמידות העתיקות ביותר על פני כדור הארץ מוסתרות מתחת לשלג הקר העמוק של אנטארקטיקה, כך טוענים תאורטיקני קונספירציה בערוץ ההיסטוריה

הפירמידה שנמצאה באנטארקטיקההפירמידה שנמצאה באנטארקטיקה
אא

תאורטיקני קונספירציה (תאוריית הקשר) טוענים כי ישנן פירמידות סודיות המפוזרות ברחבי העולם, שחלקן מוסתרות ביבשת אנטארקטיקה, בה נמצא הקוטב הדרומי. התאורטיקנים דיברו על מבנה דמוי פירמידה שנמצא ליד רכס הרי שקלטון ביבשת הקפואה. אותה פירמידה מדוברת נצפתה בתמונות לווין ותאוריה מוזרה זו הוצגה בתוכנית טלוויזיה של ערוץ ההיסטוריה, החוקרת תיאוריות שונות ומשונות.

בפרק הראשון של הסדרה, נחקרה האפשרות שפירמידות סודיות אלו הושארו מאחור על ידי מבקרים זרים עתיקים או תרבויות אנושיות שונות. מחבר ספרי  תיאורית הקשר, דיוויד צ'ילדרס, אמר כי ישנה אפשרות ברורה שפירמידת שקלטון היא העתיקה מסוגה על פני כדור הארץ. "אם הפירמידה הענקית הזו באנטארקטיקה היא מבנה מלאכותי, זו כנראה תהיה הפירמידה העתיקה ביותר על פני כדור הארץ ולמעשה, ייתכן שזו הפירמידה הראשית, וכל שאר  הפירמידות האחרות על פני כדור הארץ תוכננו להיראות כמוה", אמר צ'ילדרס.

תאורטיקן אחר הסכים עם צ'ילדרס ואמר: "בכל רחבי העולם אנו מוצאים ראיות למבני פירמידה. אנחנו צריכים להתחיל לבחון את האפשרות שהיו מגורים באנטארקטיקה".

קונספירציית פירמידה פופולרית בקרב התאורטיקנים טוענת שהמבנים המשולשים פועלים כמחוללי כוח, שנבנו לצורך העברת כמויות עצומות של אנרגיה באופן אלחוטי. אך למרות התיאוריות ההזויות והבלתי מבוססות, ד"ר מיץ' דארסי, גיאולוג במרכז המחקר הגרמני למדעי הרוח בפוטסדאם, טען שלא מדובר כלל בפירמידה, אלא בנונאטק. "הפסגות מורכבות בבירור מסלע, וזה צירוף מקרים שלפסגה המסוימת הזו יש צורה כזו. זו לא צורה מסובכת, אז זה גם לא צירוף מקרים מיוחד", אמר מארסי והוסיף: "מעצם הגדרתו, זהו נונאטק, שהוא פשוט פסגת סלע שבולטת מעל קרחון או יריעת קרח. יש לזה צורה של פירמידה, אבל זה לא הופך אותה לבנייה אנושית".

תגיות:רץ ברשתפירמידהמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה