חדשות בארץ

סיכום חדשות החג: בן 3 נהרג מפגיעת רכב, הקורונה בירידה דרסטית

ילד בן 3 נהרג בערב החג מפגיעת רכב, נפתלי בנט ייפגש הערב עם יאיר לפיד, אין נפטרים חדשים מקורונה. סיכום חדשות השבת והחג

אא

טרגדיה קשה: ערב שביעי של פסח נהרג הילד שילה סעד בן השלוש, מפגיעת רכב. שילה שיחק עם חבריו במושב כפר מימון, כשלפתע גילה את אביו והתפרץ לקראתו אל הכביש. הוא נפצע באורח קשה מאוד מפגיעת רכב ופונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, שם נקבע מותו.

הקורונה בישראל: מספרי החולים ממשיכים לרדת. נכון להיום יש 351 חולים קשה, 416 מאומתים חדשים ו-0 נפטרים חדשים. אחוז המאומתים עומד על 1.3%.

המערכת הפוליטית: הערב (מוצ"ש) ייפגש נפתלי בנט עם יאיר לפיד. פגישה זו תיערך בעקבות הפגישה שהתקיימה בסוף השבוע שעבר, בה דן נפתלי בנט עם ראש הממשלה, כשההצעה שהועלתה, כך על פי הדיווחים, היא שהוא ישמש כראש ממשלה ברוטציה.

וושינגטון: שני שוטרים נדרסו ואחד מהם נהרג באירוע בקפיטול, בו צעיר בן 25 פרץ מחסום במרחק 90 מטרים מהכניסה לסנאט. הצעיר נורה למוות. מבירור שנערך לאחר מכן עולה כי פורץ המחסום משויך לארגון קיצוני המכונה 'אומת האיסלאם'.

הוסרו הסנקציות מבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג: מזכיר המדינה האמריקני הודיע על הסרת הסנקציות, כחודש לאחר שהודיע בית הדין על פתיחת חקירה נגד ישראל בשל האשמתה בפשעי מלחמה. המזכיר עדכן בכך את שר החוץ גבי אשכנזי, והבהיר: "אנחנו  ממשיכים להתנגד נחרצות להחלטות של בית הדין בנוגע לסוגיה הפלסטינית, ועומדים על כך שאין לבית הדין סמכות שיפוטית במדינות שאינן חברות בו".

חג של טיולים: משמורות הטבע והגנים הלאומיים נמסר כי במהלך כל חג הפסח טיילו כ-1.2 מיליון איש באתרים ברחבי הארץ.

מזג האוויר: מחר (ראשון) תהיה עלייה בטמפרטורות וישרור מזג אוויר נוח. למחרת תחול התחממות משמעותית, ואילו בימים שלישי ורביעי ישרור שרב במרבית אזורי הארץ.

 

 

תגיות:סיכום חדשותפסחקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה