חדשות בארץ

דרעי: שואפים להקמת ממשלה יהודית לאומית

יו"ר ש"ס אריה דרעי קרא לראשי מפלגות הימין, גדעון סער ונפתלי בנט, להצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו: "נתגבר על כל השיקולים האישיים כדי להקים ממשלה יהודית לאומית מסורתית"

דרעי במטה ש"ס, הערב (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)דרעי במטה ש"ס, הערב (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

(עודכן: 23:34)

במטה ש"ס בירושלים חגגו הערב (שלישי) את תוצאות המדגמים, מהם עולה כי המפלגה תשמור על כוחה ותקבל בין שמונה לתשעה מנדטים.

בנאום שנשא במטה המפלגה, אמר יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי: "ש"ס היא המפלגה השלישית בגודלה. זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו. עברנו שנתיים מאוד קשות. אחרי שנה של קורונה ושל ממשלה קשה מאוד שלא צלחה, מערכת בחירות עם הסתה נוראה".

"סיימתי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה. אנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות, ממשלה יהודית לאומית ששומרת על הצביון היהודי של מדינת ישראל", הצהיר דרעי. בפנייה שכוונה ליו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, וליו"ר ימינה נפתלי בנט, אמר יו"ר ש"ס: "יש לנו יחד למעלה מ-61. בואו נשכח את מערכת הבחירות, נתגבר על כל השיקולים האישיים, על כל הפגיעות והחשבונות. העם רוצה ממשלה לאומית יהודית מסורתית מהר מאוד. אין אפשרות אחרת, לכן חבל לסחוב את זה".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה בטוויטר לבוחרי הליכוד: "אזרחי ישראל, תודה. הענקתם ניצחון ענק לימין ולליכוד בהנהגתי. הליכוד גדול בפער עצום מול המפלגה הבאה בגודלה – אנחנו בקידומת 3 והבאים בקידומת 1. ברור שרוב מובהק מאזרחי ישראל הם ימנים, והם רוצים ממשלת ימין חזקה ויציבה שתשמור על כלכלת ישראל, ביטחון ישראל וארץ ישראל. זה מה שנעשה".

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-24, לחצו כאן.

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה