חדשות בארץ

לקראת נעילת הקלפיות, דאגה גדולה: אחוזי הצבעה נמוכים במיוחד

למען היהדות במדינת היהודים: אם עדיין לא יצאתם להצביע, שמעו לקולם של גדולי ישראל שקוראים לצאת להצביע ולקדש שם שמים

  • י' ניסן התשפ"א
(ארכיון: פלאש 90)(ארכיון: פלאש 90)
אא

זמן קצר לפני נעילת הקלפיות, והמתח בשיאו. במערכת בחירות זו נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים מהרגיל. נכון לשעה 18:00 הצביעו 51.5% - ירידה של 4.8% לעומת הבחירות הקודמות. גדולי ישראל קוראים לציבור להתנער מהשאננות ולמהר לממש את זכות ההצבעה שלהם.

מרן חכם שלום כהן, שהצביע מיד לאחר תפילת שחרית בעודו עטור בתפילין ומעוטף בטלית, זעק: "אין שום תירוץ למי שלא הצביע! גם אם הוא באמצע עבודות פסח. הקב״ה יתבע ממנו את זה בשמים! על כבודי לא דאגת? לפיד וליברמן רוצים להחריב את היהדות במדינה. יש לנו עוד כמה שעות לקנות את עולמנו – עולמו של הקב"ה".

בעקבות אחוזי ההצבעה הנמוכים בציבור החרדי והסכנה החמורה לעתיד עולם התורה הורה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי  שגם מי שקשה לו, שייצא להצביע בכל מחיר ולראשונה בהיסטוריה מבטיח: "ושכרם הרבה מאד". מרן חזר על הבטחתו לגן עדן ואמר פעמיים, ש׳חייבים לצאת להצביע׳!!!

עמית סגל באולפן החדשות אמר הערב: "לפי הנתונים, 5000 קולות של השעתיים שנותרו יכולים להכריע את הסיפור, לא מציע לזלזל בזמן הנותר".

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי אמר הערב בכאב: ״40% מהציבור החרדי לא יצא להצביע נכון לדקות אלו, בזמן שגדולי ישראל מעל גיל 90 יצאו במסירות נפש ב-8 בבוקר. אין עומסים בקלפיות בציבור החרדי, אנשים מטיילים והולכים לקניות, אם נפסיד הערב – שנים כולם יבכו על המצב הזה. אנחנו במצב חירום אמיתי.

״פעם ראשונה בבחירות שאני לא יוצא לסיורים כי אני בלחץ צמוד לנתונים. אני אומר לכם שאם הציבור לא יתעורר בשעתיים הקרובות, אנחנו מפסידים את הבחירות. לא יהיה לנו גוש של 61. גדולי ישראל מתחננים, בוכים, זועקים, איך בחורים ואברכים יכולים לטייל היום בצפון? עולם הישיבות יישאר יתום", הוסיף דרעי.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "גם אם יש לכם טענות על חברי הכנסת או על המצב, המאבק פה הוא על עתיד העם היהודי, אתם לא מצביעים בשבילי ובשביל חבריי אלא על עתיד העם הזה. צאו עכשיו להצביע וטלו חלק בעתיד של כולנו!"

בשכונות החרדיות מסתובבים רמקולים, הקוראים לציבור לא להיות אדישים: "עורו ישנים משנתכם. עת צרה היא ליעקב. אחוזי ההצבעה בציבור נמוכים מהרגיל, והמצב עלול להוביל להקמת ממשלה שתחוקק חוקים נגד הדת. צאו להצביע".

בעקבות הירידה באחוזי ההצבעה במעוזים החרדים והחשש מהעלייה לשלטון של שונאי הדת קרא מזכיר מועצת גדולי התורה, הרב יעקב ולצר, את הדברים הבאים: "אני פונה לכל הציבור. גדולי ישראל יצאו בקול זעקה גדולה לצאת ולהצביע ולקדש שם שמים. המצב יכול להביא לידי חילול ה' כשאחוזי ההצבעה נמוכים מהרגיל. על כן חובה על כל אחד ובני ביתו לצאת ולהצביע בהקדם האפשרי להצלחת המערכה".

אם לא נתעורר בזמן - כך תיראה המדינה ביום שאחרי הבחירות. צפו:

תגיות:הצבעהקלפיותבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה