חדשות בארץ

ירידה בשיעורי ההצבעה: 34.6% עד השעה 14:00

על פי נתוני ועדת הבחירות המרכזית, נתוני ההצבעה עד השעה 14:00 הם הנמוכים ביותר מאז 2009. יו"ר ש"ס אריה דרעי הביע דאגה: "במעוזים של ליברמן ולפיד ישנם אחוזי הצבעה מטורפים"

  • י' ניסן התשפ"א
(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ועדת הבחירות המרכזית עדכנה היום (שלישי), כי עד השעה 14:00 הצביעו 34.6 אחוזים מבעלי זכות הבחירה. מדובר באחוז ההצבעה הנמוך ביותר מאז 2009. בבחירות הקודמות לכנסת ה-23 הצביעו עד לשעה זו 38.1 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה.

על רקע נתוני ההצבעה, שיגר יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר לפעילי המפלגה: "אני רואה כעת נתונים עדכניים מוועדת הבחירות ומהנציגים שלנו ברחבי הארץ, ואני מודאג מאוד", אמר.

"אני חייב לומר לכם את האמת – במעוזים של ליברמן ולפיד, בעיקר מרכז שמאל, ישנם אחוזי הצבעה משוגעים, מטורפים. משהו שלא היה בכלל בפעם הקודמת. ואילו במעוזים שלנו, שלכאורה שם אנחנו צריכים להיות חזקים, לצערי אנחנו רואים זליגה לכיוון הליכוד וסמוטריץ שכבר נמצא במנדט השישי, והליכוד מתחזק".

"כולם רוצים לחזק את ביבי ולחזק את סמוטריץ, ומי שנחלש זאת ש"ס", הדגיש דרעי. "מי שרוצה לחזק את נתניהו שיצביע לש"ס. קול לש"ס זה קול בטוח לביבי ולמדינה יהודית, קול שידאג לספרדים, לחלשים ולמדינה יהודית".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה