חדשות בארץ

גפני וליצמן הצביעו: "להגיד ’לא’ להסתה נגד הציבור החרדי"

ראשי יהדות התורה, משה גפני ויעקב ליצמן, הצביעו בבחירות לכנסת. גפני: "להגיד 'כן' להמשך הקיום היהודי של עם ישראל". ליצמן: "היהדות החרדית וכל קודשי ישראל על כף המאזניים"

גפני בקלפי, הבוקר (צילום: דוברות)גפני בקלפי, הבוקר (צילום: דוברות)
אא

יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, הצביע הבוקר (שלישי) בקלפי בבני ברק. "אנחנו נמצאים בסכנה קיומית, שלא הייתה כדוגמתה בעבר", אמר לאחר ההצבעה. "אני מקווה שכולם ייצאו להצביע כדי להגיד 'לא' להסתה נגד הציבור החרדי, להגיד 'כן' להמשך הקיום היהודי של עם ישראל".

שר השיכון יעקב ליצמן הצביע בקלפי בירושלים: "היהדות החרדית וכל קודשי ישראל על כף המאזניים", אמר. "אני קורא לכולם לצאת ולהצביע היום בהוראת גדולי הדור. הגיע הזמן להכריע. זו החובה שלנו ביום ההכרעה, כי את ההסתה והשנאה נגד הדת אנחנו מנצחים בקלפי”.

מוקדם יותר הבוקר, הצביע יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת הר נוף בבירה. "היום הבוחר אומר את שלו", אמר בצאתו מהקלפי. "בפני הבוחרים יש שתי אפשרויות – גוש שרוצה מדינה יהודית בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה, והגוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשותו של לפיד".

"הגוש שיביא 61 יקים את הממשלה, ולכן אני אומר לכל עם ישראל – צאו להצביע", הוסיף דרעי. "הפעם חייבים הכרעה, אי אפשר מערכת בחירות חמישית. אני מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך ולעשות למען עם ישראל, למען מדינה יהודית שעוזרת לחלשים בראשותו של נתניהו".

תגיות:משה גפנייעקב ליצמןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה