חדשות בארץ

השרה לשעבר לנדבר: "ליברמן דיקטטור, הוא שונא את כולם"

סופה לנדבר, שכיהנה כחברת כנסת וכשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו, תקפה בחריפות את יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן וקראה לציבור שלא להצביע עבורו: "הופעלו עליי לחצים שאשתוק, אבל לקראת הבחירות אנחנו חייבים כולנו לדעת את האמת"

ליברמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ליברמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שרת העלייה והקליטה לשעבר, סופה לנדבר, תקפה אמש (ראשון) בחריפות יוצאת דופן את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. "אזרחי ישראל, לא דיברתי עד כה. הופעלו עליי לחצים שאשתוק, ושאהיה בבית בשקט, אבל לקראת הבחירות, שזה הגורל של כולנו, אנחנו חייבים כולנו לדעת את האמת", אמרה בפוסט מצולם שפרסמה בפייסבוק בעברית וברוסית.

לנדבר כיהנה כחברת כנסת מטעם ישראל ביתנו במשך כשלושה עשורים החל מ-1996. היא הייתה מהבולטות בחברי הכנסת של המפלגה, וב-2015 – לפני הבחירות לכנסת ה-20 – הוצבה במקום השלישי ברשימה.

"אני אתחיל מזה שבמשך שנתיים, אחרי שסיימתי את תפקידי כשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו, שתקתי", פתחה לנדבר את דבריה. "אתם תשאלו למה? פחדתי. אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם: אתם מצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין – וזה לא נכון. איווט מוכן לשבת עם השמאל ועם הרשימה המשותפת, וכך זה יהיה אחרי הבחירות".

"הוא דיקטטור", הוסיפה לנדבר ותקפה. "הכל צריך לעשות לפי הדרישה שלו. הוא שונא את כולם – היום הוא שונא את החרדים. אתמול את הערבים, ואתם רואים – היום הוא יושב איתם יחד".

"היום הוא מוכן לזרוק את החרדים לפח, אבל לפני שנתיים הוא התנשק עם כולם במליאת הכנסת – עם דרעי ועם ליצמן. אתם צריכים לדעת מי זה באמת אביגדור ליברמן, לא מה שהוא מוכר לבוחרים אלא את הפרצוף האמיתי. לנצל ולזרוק".

"תסתכלו על מערכת הבחירות הזאת. שנאה ושנאה ושנאה. מה עם הקשישים שצריך לדאוג להם? מה עם הילדים של הקשישים, שחייבים לבנות את העתיד? הוא ינצל אתכם בבחירות, ויזרוק כמו שזרק את מי ששירתו אותו והיו נאמנים לו".

"במרכז הפעילות של איווט בחיים לא היו דאגות לעולים, רק דיבורים. הוא לא דאג לא לפנסיות ולא לבנייה, פשוט הכרחתי אותו. אם אתם חושבים שהיום הוא ינסה לדאוג לאיך שהם חיים – לא יהיה דבר כזה. השירות כלפי האזרחים זו מילה גסה בישראל ביתנו".

את דבריה חתמה לנדבר בקריאה לציבור שלא להצביע עבור ליברמן: "תצאו ותצביעו לכל מפלגה שתחליטו, אל תתנו לבזבז את הקול על ישראל ביתנו. הוא משקר, הוא מטעה אתכם".

מישראל ביתנו נמסר בתגובה: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגברת לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

תגיות:אביגדור ליברמןישראל ביתנובחירות 2021סופה לנדבר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה