חדשות בריאות

צעיר חרדי הותקף באלימות: "בגללכם באה הקורונה"

מקרה חמור התרחש הבוקר, כאשר צעיר חרדי הותקף באלימות. ש"ס: "שנה שלמה של הסתה מרושעת, כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש"

  • ח' ניסן התשפ"א
(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

מקרה חמור הבוקר: טכנאי בתחנת רדיו קול חי הותקף בת שנסע באוטובוס מתל אביב לבני ברק, בדרכו לאלפני הרדיו. בעודו באוטובוס, ניגש אלמוני ניגש אל הטכנאי, בעל חזות חרדית, הלם בבטנו ובאפו, והטיח בו: "בגללכם באה הקורונה". הצעיר שסבל מדימום בפנים פונה לטיפול רפואי בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

הבחור שחזר: "ניגש אלי צעיר ואמר לי 'בגללכם באה הקורונה' והכניס לי אגרוף לבטן. נבהלתי. קמתי ואמרתי לו 'מה אתה עושה?' והוא הכניס לי אגרוף לפנים בחוזקה. יצא שפריץ של דם והתחלתי לדמם. הגעתי לעבודה איכשהו ואז פינו אותי לבית החולים".

מהנהלת קול חי נמסר: "זוהי תוצאה חסרת תקדים להסתה האנטישמית המתנהלת לאחרונה נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי. אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו הבוקר".

בסיעת ש"ס הגיבו: "אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש. רק ש"ס חזקה תעצור את מפיצי השנאה ותשלח אותם לאופוזיציה".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב לאירוע: "מדובר באירוע מזעזע שאסור לעבור עליו לסדר היום. אלו תוצאות של פירות הסתה כנגד המגזר החרדי שיש כבר מעל לשנה. אני קורא למשטרת ישראל לטפל בחומרת העניין ביד קשה ולהעמיד את הפוגע לדין".

ח"כ יעקב מרגי: ‏"תקיפת הבחור הבוקר באוטובוס מכפר חב"ד לבני ברק על רקע חזותו החרדית – מזעזעת ומקוממת. זו תוצאה של הסתה והתרת דמו של המגזר החרדי בשנה האחרונה. אני קורא למשטרה למצות את הדין בצורה הקשה ביותר עם התוקף ולמען ישמעו ויראו. ש"ס תפעל לבלום את גלי ההסתה ולהעניש במלוא החומרה כל מסית ופוגע".

במפלגת 'יהדות התורה' הגיבו לאירוע התקיפה והאשימו את הפוליטיקאים שמנהלים מסע הסתה נגד הציבור החרדי: "מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. אם לא נעצור אותו בשלישי הקרוב בקלפי, נגיע למקומות מסוכנים ביותר. הדרך היחידה לעצור את השנאה ולנצח את ההסתה היא הצבעה למפלגות החרדיות".

כמה זכויות האדם יכול לרכוש לעצמו בפתק אחד קטן? מדוע חייבים להשתתף בבחירות, ומה צריך להיות שיקול הדעת בבואנו אל הקלפי? הרב זמיר כהן במסר קצר וחשוב לקראת יום הבחירות. צפו:

 

 
 
תגיות:חדשותמגפת הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה