פעילות הידברות

היום ב21:00: ההבטחה הנדירה לצופי ערוץ הידברות נחשפת

רק היום, ורק לצופי הידברות: גדול הדור במסר מיוחד לצופי הידברות, לא בטוח שתרצו לפספס. הערב ב-21:00, כולנו נפגשים ברשב"ם – ערוץ הידברות. יש למה לצפות

  • ד' ניסן התשפ"א
הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

מי לא מכיר את הבית ברחוב רשב"ם בבני ברק? הבית של כלל ישראל.

אין אחד בישראל שלא מכיר את הכתובת, זה מתחיל בגדולי תורה, אברכים ובחורים, פוליטיקאים ועיתונאים, מסכנים ועשירים, אין אחד שעדיין לא דרך על מפתן הדלת שלו. נפעם מהבית בצנוע הישן והמרופט, נדהם ממראה גדול הדור יושבן ורוכן על דף גמרא בלוי, יושב וגומא עוד דף ועוד דף, בולע בצמא כל אות וכל הגיג. אין אחד שלא יצא נסער מהמחזה הכל כך מושך, קדוש, מורם: לימוד התורה ללא הפסקה.

לראשונה, הידברות מעניקה לצופים הצצה נדירה וחד פעמית לביתו של הגאון הגדול, המנהיג של הציבור החרדי בארץ ישראל ובעולם כולו.

הערב אתם תוכלו לצפות בגדול הדור מזווית שלא הכרתם, יחד עם אנשי ביתו והמקורבים אליו זה שנים רבות, נצא במסע מרתק אל העבר, אל ההווה ואל העתיד. במשדר המיוחד לכבוד חג הפסח, אנו ניחשף לשליטה המלאה והנדירה של הרב קנייבסקי בכל מכמני התורה – כל רז לא אניס ליה.

במסע המיוחד אתם תוכלו להתחקות אחר כח ברכותיו, מקור הסגולות הנדירות שנודעו כמחוללי ניסים של ממש. במשדר המיוחד, אנו ננבור במנהרת הזמן עם עדויות אישיות ובלעדיות של בעלי משפחות ואישים שביקשו ברכה או סגולה, שאלו שאלה או הציגו בעיה, בכל עניין ונושא, וכל אשר יצא מפיו – כן היה.

לפעמים היו אלה הוראות שנראים בעיני אנוש כבלתי הגיוניות. לעיתים היו אלה סגולות הכי מוזרות שיש. אך גדול הדור יודע מה שהוא אומר. וכשהוא אומר, זה נהיה: צדיק גזור והקב"ה מקיים.

רק היום, ורק לצופי הידברות: גדול הדור במסר מיוחד לצופי הידברות, לא בטוח שתרצו לפספס. הערב, כולנו נפגשים ברשב"ם – ערוץ הידברות. יש למה לצפות!

 

תגיות:הרב קנייבסקימשדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה