חדשות בארץ

דרעי: "לפיד וליברמן ניזונים משנאה והסתה כלפי החרדים"

בריאיון לגלי צה"ל, תקף יו"ר ש"ס אריה דרעי את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד: "הוא ממשיך בדרכו של אביו. הוא החבר הכי קרוב של ליברמן, בן ברית שלו". הוא הביע תקווה, כי ניתן יהיה להגיע להכרעה בבחירות: "יש הרבה אנשים בימין שלא מצביעים, צריך להביא אותם לקלפי"

דרעי (צילום: פלאש 90)דרעי (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, תקף הבוקר (רביעי) בחריפות את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. "בחודשיים האחרונים היה מצג שווא שלפיד השתנה, שפניו לחרדים, 'חזר בתשובה'. אתמול הוא גילה את האמת – לפיד נשאר אותו לפיד", אמר בריאיון לישי שנרב בגלי צה"ל.

"הוא ממשיך בדרכו של אביו", הוסיף דרעי. "הוא החבר הכי קרוב של ליברמן, בן ברית שלו. לצערי הרב, שניהם ניזונים משנאה והסתה כלפי החרדים, מתיעוב כלפיהם. זו הסחורה שהם מוכרים".

בתשובה לשאלה האם הוא פוסל את האפשרות לישיבה בממשלה עם לפיד, ענה דרעי: "הוא פוסל אותנו. אדם שפניו לממלכתיות ולייצג את כל הציבוריות מדבר כך במסיבת עיתונאים אחרי ששתק כל כך הרבה זמן? זה המסר שלו? האם הוא אמר מילה אחת של הסתייגות על הדברים של החבר שלו ליברמן? ברור שהם מסכימים אחד עם השני. הם עבדו בטקטיקה שליברמן יהיה המסית והוא השותק, עכשיו לפיד כנראה החליט שגם הוא מתחיל להסית, חוזר לסורו".

"אנחנו רוצים ללכת לממשלה בראשות נתניהו, עם ש"ס חזקה שתשמור על נתניהו ותשמור על מדינה יהודית ועל דאגה לחלשים. נתניהו הוא האלטרנטיבה היחידה", הבהיר יו"ר ש"ס. הוא הביע תקווה, כי ניתן יהיה להשיג הכרעה שתמנע בחירות חמישיות: "עם עבודה נכונה אנחנו נשיג את זה. יש למעלה מ-70 רשויות שלליכוד ולש"ס יש בהן רוב אבל אחוזי ההצבעה נמוכים לעומת הממוצע הארצי. יש הרבה אנשים בימין שלא מצביעים, צריך להביא אותם לקלפי".

תגיות:יאיר לפידאביגדור ליברמןאריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה