חדשות בארץ

גנץ: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש בצפון"

בטקס חנוכת מרכז חוסן בקיבוץ כברי שבצפון הארץ, שיגר שר הביטחון בני גנץ מסר ללבנון: "אם תתרחש כאן מלחמה או ימי קרב – אז שני הצדדים ייפגעו, אבל הצד הלבנוני ירגיש את זה בצורה חד-משמעית ועוצמתית"

גנץ בטקס (צילום אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גנץ בטקס (צילום אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון בני גנץ חנך הבוקר (שני) את מרכז החוסן בקיבוץ כברי שבצפון הארץ. המרכז, המיועד לתושבי אשכול הגליל המערבי, הוקם בתמיכת משרד הביטחון. בטקס השתתפו גם השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, ראש רח"ל יורם לרדו, ראשי אשכול רשויות גליל מערבי ובכירים נוספים.

"אנחנו נמצאים בגזרה הצפונית", אמר גנץ בסיום הטקס, "גזרה שהיא שקטה יחסית כעת – אבל אי אפשר שלא לזכור את הדי הפיצוצים שליוו את האזור הזה במשך עשרות שנים ובפיקים של סבבים ושל מבצעים".

גנץ שיגר בדבריו איום לעבר לבנון: "ללא ספק, אם תתרחש כאן מלחמה או ימי קרב – אז שני הצדדים ייפגעו, אבל הצד הלבנוני ירגיש את זה בצורה חד-משמעית ועוצמתית. מומלץ לו שלא לנסות לבדוק את עוצמתה של מדינת ישראל ואת עוצמתו של צה"ל".

"אנחנו ניצבים אל מול לבנון, ואני אומר לכם שבלבנון יש אלפי בתים שיש להם חדר טילים וחדר אורחים באותו בית", הוסיף שר הביטחון. "לנו יש חובה מוסרית להגן על אזרחי מדינת ישראל, ואנחנו נתקוף את חדרי הטילים האלה. אנחנו מחויבים להגן על אזרחינו קודם כל, ולעשות את מירב המאמצים שהאזרחים בצד השני לא ייפגעו. אני מאחל שמרכז החוסן שהוקם כאן ידע ימים של שקט, אבל יאפשר מוכנות לחירום וכוח לתושבים".

תגיות:לבנוןבני גנץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה