חדשות בארץ

אוחנה: "מנדלבליט מתנהג כשחקן פוליטי"

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, האשים את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי הוא פועל בניגוד עניינים: "הוא מתנגד כמו חבר במפלגת 'רק לא ביבי'"

אוחנה ומנדלבליט, ארכיון (תומר נויברג, פלאש 90)אוחנה ומנדלבליט, ארכיון (תומר נויברג, פלאש 90)
אא

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, תקף הבוקר (שני) בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט והאשים כי הוא פועל למנוע את בחירתו מחדש של ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הממשלה.

"היועץ המשפטי לממשלה כבר מזה זמן רב מתנהג בניגוד עניינים ומתנהג כשחקן פוליטי, כמו חבר במפלגת 'רק לא ביבי'", אמר אוחנה בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm. "גם ההגונים בקרב אלו שמצביעים 'רק לא ביבי' מכירים בכך, אבל להם זה לא מפריע. כל מה שהוא יכול לעשות כדי שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה – הוא יעשה".

דבריו של אוחנה נאמרו על רקע חוות הדעת שהגישה פרקליטות המדינה מטעמו של מנדלבליט לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24, לפיה יש לאסור על הליכוד להשתמש בקמפיין הבחירות בסלוגן "חוזרים לחיים". על פי חוות הדעת, שניתנה בתגובה לעתירה שהוגשה בנושא לוועדה, מדובר בהפרה של החוק, שכן סלוגן זה מזוהה עם מבצע החיסונים של משרד הבריאות.

"כל עתידו ויוקרתו של היועץ המשפטי לממשלה תלויים בהרשעתו של ראש הממשלה ובהפסקת כהונתו, אחרת לא יוכל להראות את פניו ברבים", הוסיף אוחנה ותקף. "לפי איזה חוק הממשלה חייבת לציית להנחיות היועץ? אין חוק כזה. המלצותיו לא מחייבות, הוא יועץ. צריך יועצים, גם אני צריך יועצים כדי שיסייעו לי להגשים כחוק את המדיניות שלי. אבל אני לא צריך יועץ כדי שיפסוק, כי האחריות היא עליי כנבחר ציבור".

תגיות:אמיר אוחנהאביחי מנדלבליטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה