מעניין

לא יאומן: פינגווין קפץ לסירת תיירים כשברח מלהקת לוויתנים, וניצל ברגע האחרון 

רגע מדהים נלכד השבוע במצלמת תיירים שטיילו באזור מיצר ז'רלאש באנטארקטיקה, כאשר פינגווין מסוג גנטו ניסה לברוח מלהקת לוויתני אורקה שרדפו אחריו

אא

רגע מדהים נלכד השבוע במצלמת תיירים שטיילו באזור מיצר ז'רלאש באנטארקטיקה, כאשר פינגווין מסוג גנטו ניסה לברוח מלהקת לוויתני אורקה שרדפו אחריו. 

"זה היה ממש מרדף מהיר, כמעט חסר היגיון", סיפרו חברי הקבוצה ההמומים, שהצליחו לפנות מקום בסירתם בדיוק בזמן - כדי שהפינגווין העייף יוכל לזנק פנימה בשארית כוחותיו.

"בהתחלה הוא לא הצליח לעלות, ורק התנגש בדופן של הסירה", סיפר בלוגר התיירות מאט קרסטן, שנכח על הסירה עם מטיילים נוספים כולל אשתו אנה. השניים נוהגים לערוך סיורים על סירת הגומי שלהם עבור תיירים. "הוא נפל כמה פעמים חזרה למים כשניסה לקפוץ לסירה, וממש כמה שניות לפני שלהקת הלוויתנים הצליחה להגיע אליו - הוא זינק לסירה והצליח".

לדברי השניים, הדרמה התרחשה בזמן ששטו בין הקרחונים. "ראינו פתאום קבוצת לוויתנים גדולה ששיחקה לידנו, שחתה ממש קרוב אלינו ואפילו אמרה לנו שלום. פתאום משהו קרה. ההתנהגות שלהם השתנתה, וראינו אותם רודפים אחרי הפינגווין האומלל. הוא נכשל כל כך הרבה פעמים עד שהצליח לברוח מהם לסירה שלנו, והלוויתנים המשיכו לעקוב אחרי הסירה שלנו גם זמן ארוך אחר כך. 

"זה היה נראה כאילו הם מחכים שהוא ייפול למים או משהו כזה. בסוף הם ויתרו, ושחו רחוק מאיתנו. כשהבנו שהשטח נקי והפינגווין בטוח, שחררנו אותו בחזרה למים הקפואים. זה היה מטורף לראות את זה מתרחש ככה, בלייב. זה היה כמו לצפות בפרק של נשיונל ג'אוגרפיק ושהכל קורה סביבך. אין לי ספק שהפינגווין הרגיש סוג של הקלה כשהוא הצליח לבסוף לזנק אל הסירה שלנו, ולהינצל", הוא מסכם. 

תגיות:תייריםסירהפינגווין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה