חדשות בארץ

התעללות מזעזעת: חמור הועבר מבית לחם לחברון - בתא המטען של הרכב

סרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות - עשה בהן שמוות, ועורר סערה לא בכדי. בסרטון נראה חמור אומלל כשהוא כבול אל תא מטען של מכונית פרטית, לכאורה בעלת לוחית זיהוי ישראלית. ואז התברר הזיוף

אא

סרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות - עשה בהן שמוות, ועורר סערה לא בכדי. בסרטון נראה חמור אומלל כשהוא כבול אל תא מטען של מכונית פרטית, לכאורה בעלת לוחית זיהוי ישראלית.

תחילה ניתן לראות בסרטון (שתועד בתחנת דלק באזור בית לחם) כי החמור האומלל שנכבל לתא המטען - רץ אחרי המכונית הנוסעת באפיסת כוחות. בשלב מסוים, המכונית עוצרת, והחמור מוכנס אל תוך תא המטען כשזה נותר פתוח לרווחה, והמכונית ממשיכה לנסוע. 

הלוחית על גבי המכונית הפרטית הראתה כי המכונית שייכת לתושב ישראלי, אולם כשהסרטון הגיע לידי המשטרה והשוטרים בדקו אותה - התברר כי הלוחית מזויפת וכי מדובר בערבים. 

מי שהרימה את הכפפה ופעלה בניסיון למצוא את הבעלים של החמור האומלל היא שרון כהן, מעמותה בשם 'להתחיל מחדש' - שדואגת לחילוץ של סוסים וחמורים שהתעללו בהם, והבאתם למקום מוגן. בשיחה עם מאקו סיפרה כהן היא הצליחה לגלות כי החמור הועבר מבית לחם לכפר ערבי שנמצא סמוך לחברון, וכי הוא סובל ממצב פיזי רע. "יש משא ומתן עם בעלי החמור, ואני מאמינה שהשבוע נצליח לחלץ אותו ולהעבירו לישראל", היא אומרת. 

 

תגיות:נסיעהחמורהתעללותחברוןערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה