אסטרולוגיה ומזלות

מזל טלה לפי היהדות: נולדתם בחודש ניסן? הכול על מזל טלה

מזלו של חודש ניסן הוא מזל טלה המשתייך ליסוד האש. מהן נקודות החוזקה והחולשה של בני מזל טלה? להלן כמה מאפיינים של בני מזל טלה שיועילו לכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזל טלה הינו המזל הראשון בגלגל המזלות. בני מזל טלה נולדו בחודש האביב המסמל התחדשות ולכן הם יתאפיינו באהבה להתחלות חדשות וגם ברעננות של ניצני האביב.

בחודש ניסן עלתה במחשבתו של הקב"ה לברוא את העולם ולכן שבט יהודה המיוחס לחודש ניסן הוא שבט של מלכות והובלה המאפיינים את בני מזל טלה.

באמצע חודש ניסן, כשמזל החודש בשיאו, אנו חוגגים את חג החירות שמהותו היא שליטה ביצרים כמלך המולך על תאוותיו.

המלכות המאפיינת את בני מזל טלה צריכה להיות מנווטת למטרה של שליטה על התאוות והיצרים ובכך תסייע להגיע למטרה הנכספת של מלכות יהודית אמתית. 

 

מתנות וכלים

חודש ניסן הוא חודש האביב, דהיינו אב ל-י"ב חודשי השנה, כלומר הוא החודש המוביל והראשון לחודשי השנה. וכאמור, מזל טלה הינו המזל הראשון בגלגל המזלות, לכן, ילידי חודש האביב מתאפיינים ברצון להוביל ולהיות ראשונים בכל תחום ובכל סיטואציה.

בני מזל טלה מתאפיינים בשמחת חיים, מרץ וחיוניות. הם אנשים תוססים, מלאי אנרגיה ורוח חיים. הם מקרינים רוח של קלילות ורעננות. עבודה שתתאים להם תהיה עבודה עם אנשים ובעיקר עם ילדים, אנשים מוגבלים או קשישים הזקוקים לחיוכים ולשמחה של בני מזל טלה.

בני מזל טלה הם אנשים בעלי יוזמה, חריצות וכושר ביצוע המטיב עם הרצון בקרבם להצלחה.

הטיפוסים של מזל טלה הם אנשי מעשה הלוקחים אחראיות בכל מצב ומובילים אל הפתרון כשהם מחויבים למשימה ומנהלים אותה בהקפדה ובמהירות.

נכרת בהם תכונת אומץ הלב ואסרטיביות גם כן בולטת בהם. נושבת בהם אנרגית נעורים ללא קשר לגילם, והם יתחילו כל פרויקט בסערה של התלהבות.

בני מזל טלה ילחמו בעורם על אי צדק או עוולה הנגרמת לאחר ויעשו זאת בלהיטות והתלהבות.

הם לא מפחדים מאתגרים ועם הנחישות והאופטימיות המאפיינים אותם הם יצליחו להתמודד מול הניצב מולם.

 

נקודות חולשה הדורשות תיקון

בעקבות השאפתנות הבוערת בקרבים הם עלולים מחוסר שימת לב לרמוס אחרים בדרך ליעד, לכן עליהם להיות מודעים לכך ולהיזהר לא לפגוע באחרים בדרכם ליעד.

יסוד האש של מזל טלה גורם להם לרצות לרוץ קדימה אל עבר השאיפות שלהם, אך על מנת לא לאבד שליטה וכיוון הם יהיו חייבים לאמץ קצת יותר יציבות שתאזן אותם.

בני מזל טלה מתקשים להגיד "טעיתי ואתה צודק" ולכן הם צריכים לפעמים לקבל בהכנעה את טעותם ולהודות על האמת.

דבר נוסף שבני מזל טלה מתקשים בו הוא הבעת הכרת הטוב. יסוד האש שבהם יוצר רצון להתרוממות והם חשים כי הודיה עלולה להתפרש כחולשה, ולכן הם עלולים לנטות לכפיות טובה.

הטיפוסים של מזל טלה אומרים ישר מה שהם חושבים ללא סינון מקדים, מקבלים החלטות ללא חשיבה מעמיקה ומגיבים בצורה אימפולסיבית ופזיזה, ולכן עליהם להשתדל להיות יותר שקולים ומתונים.

הם אוהבים לראות תוצאה מיידית ורוצים לראות שדברים מתבצעים במהירות, ולכן הם צריכים ללמוד להתאזר לפעמים בסבלנות.

 

הרב פנגר מסביר על מהות חודש ניסן ועל תכונותיהם של בני מזל טלה:

 

תגיות:חודש ניסןמזל טלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה