סגולות

הרב יצחק בצרי - סגולה לזכות לתשובה שלימה, לטהרת הלב ולהארת שבת

המקובל הרב בצרי שליט"א קרא לציבור כי השבת פרשת פרה, והזכיר את דבריו של זקנו, מרן הבן איש חי זיע''א, שכדאי שלפחות פעם בחודש לטבול במעיין

אא

ברכת שבוע טוב ומבורך ממורינו הגאון המקובל הרב יצחק בצרי שליט"א.

סיום סבב הרצאות בצפון הארץ: תחילה, יום חמישי בערב - קרית שמונה, ליל שישי - רמת הגולן, רמת מגשימים. בבוקר שישי - שיעור בחיספין, נפגש עם רבני המושבים בשיעורים משותפים.

שבת קודש - בצפת. תפילה ליל שבת - עבר כשליח ציבור בבית הכנסת אלשייך הקדוש, ושאר השבת בבית הכנסת מוהרח''ו בתפילות עם הכוונות. 

המקובל הרב בצרי שליט"א קרא לציבור כי השבת פרשת פרה, והזכיר את דבריו של זקנו מרן הבן איש חי זיע''א שכדאי שלפחות פעם בחודש לטבול במעיין ובפרט בשבת פרה חשוב הטבילה במעיין. ערב שבת קודש הרב טבל במעיין ובשבת קודש בשעת המנחה במעיין מקווה האר''י הקדוש זיע''א.

הרב בצרי שליט"א ערך את שולחנו ושבת בביתו של הבאר מים חיים זיע''א, וסיפר עליו שכידוע בשבת קודש היה משתנה צורתו והיה גבוה יותר בראש ממשך השבוע, ואמר זאת זכות גדולה לקבל את הארת השבת בביתו של הצדיק זיע''א.

עוד סיפר כי הצדיק זיע''א לפני פטירתו בנו יצא לתרבות רעה. אמר להם יבוא יום וישוב בתשובה, כשנפטר היה בא אליו בחלומות ומעורר אותו לתשובה. יום אחד הגיע הצדיק זיע''א מעולם האמת והכה את בנו שישוב מיד בתשובה, בנו נבהל שאביו הגיע ושב בתשובה וכל חייו נשאר צולע מהמכה. ביתו של הצדיק זיע''א מועיל מאוד להארה של שבת ולהתעוררות לתשובה שלימה.

תגיות:הרב יצחק בצריסגולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה