חדשות בארץ

כותרות סוף השבוע: מלונות ואולמות ייפתחו, הליכוד ויש עתיד מתחזקות

הקלות נוספות צפויות כחלק מהיציאה מהסגר, סקרי סוף השבוע צופים התחזקות לליכוד ושמירת כוח למפלגות החרדיות, והתחזית היא לשבוע חמים

אא

הסגר ממשיך להשתחרר: מחר (ראשון) יחולו הקלות נוספות כחלק מתהליך היציאה מהסגר. בין היתר ייפתחו גני אירועים ואולמות אירועים עד 50% תפוסה או 300 אורחים – הנמוך  ביניהם. גם מסעדות ייפתחו, אך הישיבה בהן תותר למחוסנים ומחלימים בלבד. אלו שלא חלו או חוסנו, יורשו לשבת בחוץ. גם בתי מלון ייפתחו על פי מתווה משרד הבריאות. להרחבה, לחצו כאן.

בשעות אלו מצפים להכרעה לגבי מתווה חברות התעופה. אמנם הקבינט הודיע כי בכוונתו לבטל את ועדת החריגים לצורך טיסה מחו"ל לארץ וכן נתינת אפשרות להכניס מידי יום 3000 ישראלים, אך בשלב זה טרם אושרו ההכרעות הסופיות וייתכן שתאושר כניסת 1000 ישראלים ביום בלבד.

מוסדות החינוך: החל ממחר ישובו כיתות ז'-י' למוסדות הלימוד ובכך תיפתח מערכת החינוך במלואה. הערב צפויים השרים לדון בבקשת משרד הבריאות לסגור את המוסדות בערים כתומות, ביניהן גם ערים חרדיות.

נתוני משרד החינוך: על פי נתוני משרד החינוך 76% מעובדי ההוראה בישראל קיבלו שתי מנות חיסון נגד קורונה, או החלימו מהנגיף. בנוסף ישנם 15% שחוסנו במנה הראשונה. עוד צוין כי 35% מעובדי ההוראה בציבור החרדי אובחנו בשנה האחרונה כחיוביים לנגיף, לעומת 10% בלבד מעובדי ההוראה במגזר הכללי.

מערכת הבחירות: על פי סקרי סוף השבוע נראה כי ההכרעה הפעם לא תהיה פשוטה. סקר ישראל היום באמצעות 'מאגר מוחות' צופה כי מפלגת הליכוד מובילה עם 29 מנדטים, אחריה יש עתיד עם 17 מנדטים, מפלגת תקווה חדשה עם 11 וימינה עם 10. מפלגת ישראל ביתנו עם 7 מנדטים, גנץ עם 5 ואילו רע"מ והעבודה עוברות אך בקושי את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. גם מפלגת  מרצ משיגה ארבעה מנדטים בלבד.  לגבי המפלגות החרדיות –ש"ס משיגה 8 מנדטים ויהדות התורה 7  מנדטים.

סקר אחר שפורסם ב'מעריב' ונערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' בהנהלת מנחם לזר, הצביע על כך שהליכוד עם 27 מנדטים, יש עתיד עם 20 מנדטים, ימינה ותקווה חדשה מגיעות כל אחת ל-12 מנדטים ואילו ישראל ביתנו מקבלת 9. לש"ס ולימינה 8 מנדטים כל אחת, יהדות התורה עם 7, ואילו מרצ, כחול לבן והציונות הדתית מקבלות כל אחת 4 מנדטים.

תאונה קטלנית בקריית ים: תושב חיפה, בן 44, שרכב על אופניים חשמליים, נהרג בתאונה קשה. הנהג שפגע בו נמלט מן הזירה, אך כעבור זמן מה שב למקום התאונה והסגיר את עצמו. המשטרה פתחה בחקירה.

תחזית: בימים ראשון ושני צפויה ירידה קלה בטמפרטורות, אך ביום שלישי תחול שוב עלייה. ביום רביעי, החל משעות הצהריים ישרור שרב קל, אך ביום חמישי יישבר השרב והטמפרטורות יעלו שוב.

תגיות:בחירותסגרכותרות סוף השבוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה