ונשמרתם

האתר הזה קורא לכם לעבוד בבחירות בשלל משרות מפתות מהבית - וגונב את פרטיכם

התגלה הזיוף מאחורי אתר Israel-election, שקרא לישראלים רבים להירשם ולהגיש מועמדותם למשרות שונות בבחירות. זו התגובה של וועדת הבחירות הרישמית

אא

התגלה הזיוף מאחורי אתר Israel-election, שקרא לישראלים רבים להירשם ולהגיש מועמדותם למשרות שונות בבחירות - אולם כעת מאשרת וועדת הבחירות כי מדובר בפייק ניוז. 

מומחים לסייבר אומרים כי האתר מבטיח שכר גבוה במיוחד ש'מושך' כל מי שנכנס אליו, ו'מאלץ' אותו להשאיר את פרטיו, על מנת שיחזרו אליו. את הפרטים שהמועמדים לעבודה משאירים, האתר בעצם גונב ומוכר כדאטה שעולה הרבה מאוד כסף.

גם אתם רוצים לעבוד בבחירות? מה יכול להיות יותר טוב מלעבוד בבחירות מהבית ולקבל על זה (הרבה) כסף? זה בדיוק מה שמציע האתר, אולם בוועדת הבחירות המרכזית מבהירים כעת כי מדובר בשקרים גסים. "כל המשרות שאנחנו מציעים נמצאים רק באתר הרישמי של הוועדה", מסבירים האחראיים על אתר הוועדה. "כל מקור אחר הוא פייק ניוז".

מעניין לציין כי האתר המזייף 'הגדיל לעשות' כשהציע למעלה מ-300 משרות פנויות, למרות שמהוועדה אומרים כי כרגע אין משרות פנויות כלל. 

ואם שאלתם את עצמכם מה הקריטריונים שבזכותם תתקבלו לעבודה, הרי שבאתר Israel-election לא רצו להערים קשיים מיותרים וכתבו כי כל מה שהמועמד יצטרך לצורך הגשת מועמדות הוא עברית ברמת שפת אם, ראיון שאותו יצטרך לעבור בשיחת טלפון והתחייבות לארבע שעות עבודה בשבוע מינימום. המעוניינים במשרה התבקשו למלא פרטים אישיים כגון שם ושם משפחה, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, כתובת מגורים, טלפון נייד, כתובת מייל, ארץ לידה ועוד. 

תגיות:עבודהבחירותגניבהאתרסכנהפרטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה