חדשות בארץ

השגחה מטורפת: תינוקת שנולדה השבוע בצומת כרכור - נולדה במקום בו מת אחי האב

השבוע אירעה לידה נדירה בצומת כרכור, במקום מצמרר למדי: בצומת הזו, נהרג אחיו של האבא, אבי התינוקת, בתאונת אופנוע שאירעה לפני שלוש שנים

תמונת התינוקת שנולדה, שצולמה על ידי אביה תמונת התינוקת שנולדה, שצולמה על ידי אביה
אא

זה קרה ביום שישי האחרון. 

יורם חץ נסה בצומת כרכור, כשלפתע ראה שני רכבים שחוסמים את הנתיב - ועל המדרכה שוכבת אישה. "בהתחלה זו נראתה כמו תאונה, אבל מהר הבנו שהיא בכלל בהריון, וירדו לה המים".

הוא והאנשים שהיו עמו ברכב, הבינו כי האישה בעצם נמצאת בעיצומה של לידה. "האמבולנס והפרמדיק כבר היו בדרך, אבל הלידה התקדמה מהר, למעשה מהר מאוד. מהרגע שהראש ביצבץ ועד הרגע שהילדה היתה לגמרי בחוץ לא עברו יותר משלוש דקות. כל אחד מאיתנו סייע ככל יכולתו: ניסינו להרגיע את האב והילד הצעיר, שהיו במצוקה גדולה בהרבה ממצוקתה של האם שזה עתה כרעה ללדת על המדרכה. הנחנו את התינוקת על האם, ניקינו וכיסנו אותה, וידאנו שהיא נושמת ושהכל בסדר. התינוקת כמובן עוד מחוברת לחבל הטבור והשלייה עדיין לא יצאה".

כעבור מספר דקות חנה במקום פרמדיק על אופנוע, כשהאב ההמום כלל אינו מבין איך נשלח אופנוע ללידה ולא אמבולנס. "הרגענו אותו והבטחנו שהאמבולנס בדרך, אך כשסוף סוף הגיע האמבולנס הוא טעה בדרך והמשיך. האב השתגע, ותכל'ס גם אנחנו, אבל ראינו שהכל בסדר.

"למזלנו, לחייל מהיחידה של טמיר שבמקרה עבר באיזור - היה בקבוק מים, איתו השקינו את האב ואת האם היולדת. כשהבנו שאין לנו מה לעשות חוץ מלהמתין לאמבולנס, שכנענו את כל הנוכחים להצטלם שגם אתם תאמינו. איזו חוויה מטורפת! איזה כיף לנו שהתמזל מזלנו לעבור באיזור כשזה קרה! 

"מספר שעות אחרי הלידה האב שלח לנו תמונות של כל המשפחה בריאה ומאושרת בבית החולים, התכתבנו ושוחחנו, ולפתע האב אומר לי: 'אתה לא מאמין איזו סגירת מעגל זו עבורי - אחי נהרג לפני שלוש שנים בתאונת אופנוע בצומת כרכור, והיום בתי נולדה סמוך למקום בו הוא נהרג'. ואני, אני כבר לא אומר כלום, מטורף", הוא מסכם. 

תגיות:לידהתינוקתצומת כרכור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה