חדשות בעולם

טראמפ: "אולי ארוץ שוב לנשיאות, לא אקים מפלגה חדשה"

בנאום פומבי ראשון מאז עזב את הבית הלבן, תקף הנשיא לשעבר דונלד טראמפ את הנשיא המכהן ג'ו ביידן: "לביידן היה החודש הגרוע ביותר מבין כל הנשיאים בהיסטוריה המודרנית"

טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נשא הלילה (בין ראשון לשני) בפלורידה נאום פומבי ראשון מאז עזיבתו את הבית הלבן. במהלך נאומו בוועידה השמרנית CPAC, רמז טראמפ לאפשרות שירוץ שוב לנשיאות ב-2024, וחזר על הטענה כי לא הפסיד בבחירות.

"אני עומד כאן בפניכם היום כדי להכריז שהמסע שהתחלנו יחד לפני ארבע שנים רחוק מאוד מסיום", אמר טראמפ. "התנועה שלנו רק בתחילת דרכה, ובסוף אנחנו ננצח. אנחנו באמצעו של מאבק היסטורי על עתידה של אמריקה, תרבותה ומוסדותיה, גבולותיה וזהותה. אנחנו ננצח, ואמריקה תהיה חזקה וגדולה מבעבר. אני הולך להמשיך להיאבק לצדכם".

"הם [הדמוקרטים] הפסידו את הבית הלבן, אבל מי יודע – אולי אחליט להביס אותם בפעם השלישית", הכריז טראמפ לקול תשואות הקהל. עם זאת, הוא דחה את השמועות כי בכוונתו להקים מפלגה חדשה: "אני לא מקים מפלגה חדשה, זה פייק ניוז. אנחנו לא מעוניינים בכך. יש לנו את המפלגה הרפובליקנית, היא הולכת להיות מאוחדת וחזקה יותר מתמיד".

טראמפ תקף בדבריו את המדיניות שמוביל הנשיא המכהן, ג'ו ביידן: "ידענו שממשל ביידן הולך להיות רע, אבל איש מאיתנו לא דמיין לעצמו כמה גרועים הם יהיו וכמה רחוק שמאלה הם ילכו. לביידן היה החודש הגרוע ביותר מבין כל הנשיאים בהיסטוריה המודרנית. בחודש אחד בלבד עברנו מ'אמריקה לפני הכל תחילה' ל'אמריקה בסוף'".

הנשיא לשעבר התייחס לכוונתו של ביידן לחזור להסכם הגרעין עם איראן: "הממשל החדש נסוג חד-צדדית מהסנקציות המשתקות שלנו נגד איראן, ובטפשות ויתר על המנוף של אמריקה עוד לפני שהמשא ומתן החל. אם היו לנו בחירות הוגנות התוצאות היו שונות, והיינו מגיעים להסכם עם איראן בשבוע הראשון".

תגיות:ארצות הבריתדונלד טראמפג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה