סלבס בהתחזקות

"לא משנה אם אתה דתי או חילוני, כשאתה רואה בית כנסת בחו"ל - זה עושה משהו בלב"

האיש שהכניס לו המון אור לחיים, מה הוא מרגיש כשהוא רואה בית כנסת בחו"ל, התפילות בקבר האר"י ועוד: הפוסטים החמים של כוכב הילדים יובל שם טוב 

אא

סיפור קצר מהעבר :

כשהשתחררתי מהצבא יצאתי לטיול מחוף לחוף בארצות הברית במטרה ליהנות , לנפוש , לחוות הרפתקאות, וגם אולי לחשוב ולמצוא מה אני רוצה עם החיים שלי . אני זוכר שתמיד הייתה לי בראש את השאלה : מה הייעוד שלי ???

לאחר כמה שבועות של טיולים ואטרקציות הגעתי לטקסס ובאותו בוקר של יום שבת החלטתי לעשות איזה פסק זמן ולצאת להליכה שקטה ברחוב ...

פתאום ראיתי בצד השני של הרחוב - בית כנסת .

לא יעזור כלום , זה לא משנה אם אתה דתי או חילוני או מסורתי , כשאתה רואה בית כנסת בחו״ל עם אותיות בעברית ומגן דוד זה עושה לך משהו בלב .

ואז בלי לחשוב יותר מידי פשוט נכנסתי לבית הכנסת. אני זוכר שניסיתי להקשיב ולהיות ״בעניינים״ אבל זה לא ממש הלך לי...

ואז מישהו קלט אותי והביא לי ספר תורה והראה לי בדיוק איפה החזן קורא והכניס אותי לעניינים.

ואז כמו מין קסם כזה אני שומע את החזן קורא ואני רואה במקביל את הפסוק הבא :

״ושם אחיו יובל - והוא אבי כל תופש כינור ועוגב״ ( בראשית ,ד, פסוק כ״א )

מיד אמרתי לעצמי : הי זה השם שלי !!!!

עד כמה זה יכול להיות מקרה שאני מטייל בטקסס בשבת , נכנס לבית כנסת , ובפרשת השבוע של אותה שבת ובדיוק באותו רגע אני שומע את השם שלי שכתוב פעם אחת בתורה ????!!!!!!!

ומה כתוב - הוא אבי כל תופש כינור ועוגב

הוא היה מנגן ומשמח את הבריות !!!! וגם אני חוזר לארץ ומתחיל בשליחות שלי :

להביא שמחה לעולם !!!!

רפאל חיים אליה שלי

ילד גיבור מלאך שלי . אני יושב וכותב לך מכתב עם עיניים דומעות כי זה הדבר היחיד שאני מסוגל לעשות כרגע , אחרי שחן אמך הודיע לי בעצב על פטירתך .

יש לי כל כך הרבה לכתוב ולהגיד לך אבל גם אינספור מילים לא יצליחו לתאר את מה שאני חושב , מרגיש , זוכר , מדמיין , ויודע עליך .

כחלק מהיותי יובל המבולבל - האיש המצחיק הזה מהטלביזיה , קיבלתי הרבה פעמים פניות לשמח ילדים חולים וכל ילד הוא עולם ומלואו אבל איך להגיד את זה - איתך היה לי קשר אחר יחיד ומיוחד . הכרנו דרך אברהם עטר מ״להושיט יד״ לחגוג לך יום הולדת ומהרגע הראשון הרגשתי שאצלנו הקשר הוא אחר ומיוחד - קשר הדדי , תמיד ראיתי בך חבר מעבר לגבולות הגיל וההיגיון . הרגשתי שאני יכול להצחיק אותך כיובל המבולבל ובאותה נשימה גם לדבר איתך על הכל כיובל שם טוב . בטיול שלנו יחד לאורלנדו עם כל הקבוצה בסוף כל יום , הייתי נפגש איתך לבד בחדר ממש כמו חבר - צוחק איתך , מדבר איתך , ואפילו סתם מסתכל לך בעיניים שאומרות הכל מבלי לאמר כלום ולהרגיש שאומרים הכל.

כשמצבך הלך והחמיר תמיד היית מודע לכל , ואפילו ביקשת מכולם בצורה הכי בוגרת שיעזרו לך , יתרמו לך , ויתפללו בשבילך . וכל זאת ואתה בעצם ילד . ילד גיבור שמעולם לא ידע רוע . ילד עם אמונה . ילד שלא מוכן לוותר . ילד שנתן לכולם סביבו כוח . ילד שהלך לעולמו .

הלך לעולמו והשאיר אחריו חלל גדול , למשפחה , לחברים , אפילו לאנשים זרים שמעולם לא פגשת שתמכו בך ועשו הכל כדי שתזכה לעוד כמה רגעים של חיים על פני האדמה ...

ברגעים כאלו יש אינספור שאלות ללא תשובות ...

אבל אומרים שבמקום בו נגמר ההיגיון מתחילה האמונה . וזה מה שאני לוקח איתי . שיעור גדול באמונה שילד אחד קטן לימד אותי . אם אתה לכל אורך הדרך תמיד האמנת עד נשימתך האחרונה מי אני שיהיו לי ספקות ?????

להטיל ספק באמונה יהיה להטיל ספק בדרך שלך ,

וזה לעולם לא יקרה !!!!

אליה שלי , אתה זוכר שברגעים עצובים שלך היינו מקיימים שיחות וידאו בהם הייתי מצחיק אותך במטרה לחזק אותך ??? אז זה הזמן לגלות לך סוד חבר יקר שלי , הלוואי והיית יודע שבעצם ברגעים אלו אתה זה שחיזקת אותי . כמה פעמים הייתי שבור ומבולבל מהמקצוע הלא פשוט הזה ואתה זה שנתת לי סיבה ותכלית לכל העשייה שלי . דרכך הבנתי את השליחות האמיתית והנפלאה שקיבלתי במתנה עם המקצוע הזה וזה נתן לי בכל פעם מחדש כוח והאיר לי את הדרך הנכונה בעולם מלא רעשים שמסיטים אותך מהאמת .

היום בראש השנה אתה עוזב אותנו

אבל נשמתך הגדולה והמוארת ממשיכה קדימה לעולמות עליונים , רואה את כל האמת ושומרת על יקיריה כאן על פני האדמה .

נוח על משכבך בשלום ילד גיבור של כולנו .

תודה על כל מה שהיית בשבילי .

אוהב תמיד

יובל .

האתגרים של החיים

התמונה הזאת צולמה ב 24.5.2018

בדיוק באותו היום חזרתי מהופעה בכפר בלום וביקשתי מדודי הנהג שלי לעבור במקווה של האר״י הקדוש כדי לטבול ולהתפלל . ליום הזה יש משמעות מאוד חשובה עבורי מפני שזה היה היום שבו החלטתי לעשות שינוי גדול וטוב בחיים שלי -לנקות את הרע ולדבוק בטוב .

מאז התחילה שרשרת של ארועים לא פשוטים בחיי אבל מאתגרים.

וכך אני מסתכל על זה -אתגרים .

אתגרים של החיים .

נכון שזה לא קל אבל רק בזכות אותם אתגרים אני גדל , צומח ומתחזק.

בזכות המשקולת - השריר מתפתח

בזכות הנגד יש זרימה של חשמל

ובזכות השלבים הקשים בסופר מריו אתה נעשה מיומן יותר במשחק .

לכן אני לא רק מקבל הכל באהבה אלא אפילו מרגיש מוחמא שיש מישהו למעלה שמאמין בי כל כך שהוא שולח לי את אותם אתגרים קשים .

מה שיפה בכל הסיפור הזה , זה שעם אותם אתגרים הוא שולח לי שליחים שנותנים לי את הכוח להתגבר ולנצח : משפחה , חברים , קהל שאוהב , ובעיקר אהבה טהורה של ילדים.

אז - תודה . תודה . תודה . תודה .

מפה והלאה יש רק דרך אחת - קדימה .

וזה מה שאני מתכוון לעשות - להמשיך קדימה בדרך ישרה , בדרך טובה .

ולהמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב- לשמח ילדים .

בלי לכעוס בלי לשקוע בעצבות ומבלי להתבייש במי שאני

ומי אני ?

אני יובל

יובל שם - טוב .

היום - י״א בתמוז לפני 46 שנים , הוא היום בו הגעתי לעולם . היום בו יצאתי למסע הנפלא והקסום הזה שנקרא חיים ,

מסע בו מצאתי את הייעוד הנפלא שלי - להביא שמחה אל העולם . מסע בו עברתי אינספור חווויות - חלקן חיוביות חלקן קשות אבל תמיד ניסיתי להפיק את הטוב מכולן ולהמשיך קדימה ולשמח את הבריות . אומרים שכל נסיון שאדם מקבל הוא נסיון בו הוא יכול לעמוד בו , אבל בשבועות האחרונים הרגשתי שהניסיון שקיבלתי היה קצת גדול עליי . להתמודד במשך יותר משבוע מול עלבונות ובזיונות שרובן התבססו על שמועות ורוע של אנשים מסויימים שרצו לראות אותי נופל היה דבר ששבר את הנפש שלי לרסיסים והיו רגעים שכמעט ויתרתי . אבל אז , במקום הכי חשוך פתאום התחלתי לראות נקודות של אור נפלאות וקסומות שהרימו אותי למעלה . כל אותם לבבות ששימחתי וריגשתי במהלך השנים חזרו אליי . אלפי ילדים והורים עם סיפורים מרגשים , חברים קרובים שחיבקו ועזרו וגם אנשים זרים שמעולם לא פגשתי שפשוט החליטו להביע את אהבתם ותמיכתם .

ואז הבנתי את כוחה הקסום והנפלא של אהבה אמיתית . אותה אהבה שהצליחה בכוחה הגדול לחבר את החלקים השבורים של הנפש שלי . גם בתהליך הזה היו עליות וירידות אבל למזלי הרב זכיתי באשה מדהימה נפלאה וחזקה ששמה מיכל וכמו השם שלה כך גם היא - היא הצליחה להכיל אותי , את כל מה שעבר עליי ועל הילדים שלנו בימים לא פשוטים אלו , לאסוף הכל ולהיות עמוד חזק ותומך עבור המשפחה שלנו .

אז היום , ביום ההולדת ה 46 שלי אני יכול בהחלט להגיד שנולדתי מחדש .

תודה לכולכם

שלכם באהבה - יובל שם טוב .

תגיות:יובל המבולבליובל שם טובפוסטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה