חדשות בארץ

ליברמן: מעדיף את יאיר גולן על פני בן גביר

בריאיון לרדיו 103FM, אמר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי יעדיף לשבת בקואליציה עם חבר מרצ, יאיר גולן, מאשר עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר: "בטח שהוא יותר מקובל עליי". עוצמה יהודית: "האיש איבד את זה סופית"

ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר הבוקר (ראשון) כי הוא מעדיף לשבת בקואליציה יחד עם חבר מרצ, חבר הכנסת יאיר גולן, מאשר עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר: "בטח שגולן מקובל עליי יותר מבן גביר. הוא היה סגן רמטכ"ל, אלוף פיקוד הצפון, אלוף פיקוד העורף", אמר בריאיון לרדיו 103FM.

ליברמן הוסיף, כי לא יסכים לשבת בקואליציה עם המפלגות החרדיות: "אני אומר ללפיד, בנט וסער – אם אתם בונים על קואליציה עם ש"ס ויהדות התורה, תשכחו מאיתנו".

אמש הצהיר ליברמן, בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, כי יש לבטל את חוק הלאום: "אנחנו הצבענו בעד החוק, זו הייתה טעות. כאיש ימין פרגמטי, לא ראיתי שהחוק חיזק את המדינה היהודית במילימטר אחד. הייתה פה פגיעה קשה בבעלי הברית הכי נאמנים שלנו מאז 48' – העדה הדרוזית. צריך לבטל את החוק, ולחוקק את מגילת העצמאות כחוק יסוד".

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לדבריו של ליברמן, כי "האיש איבד את זה סופית. ליברמן הצטרף למסע הרדיפה של השמאל נגד בן גביר, במטרה אחת: להקים ממשלת שמאל על מלא. בבחירות הקרובות עם ישראל יצטרך להכריע בין ממשלת ימין חזקה עם ציונות דתית גדולה, לבין ממשלת שמאל מסוכנת עם ליברמן והמשותפת".

תגיות:אביגדור ליברמןאיתמר בן גבירישראל ביתנועוצמה יהודיתבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה