פורים

שלא תפספסו: התגליות שמעולם לא נחשפו, מתוך ספרו של הרב זמיר כהן

הפתעה נעימה חיכתה לקוראי העלון "עונג שבת" הפופולרי של הידברות: מגילת אסתר מבוארת על ידי הרב זמיר כהן, מתוך ספרו "האמת זועקת מהאדמה", עם תגליות שמעולם לא נחשפו! עוד לא קיבלתם? עדיין לא מאוחר, כאן ניתן להשיג

  • י"ג אדר התשפ"א
אא

אם חשבתם שהקורונה תמנע מהידברות לא תפתיע השנה, אז טעיתם בגדול. גם הפעם הידברות הצליחו להפתיע עם משהו מרתק ומרגש. בשבת האחרונה ובימים אלו מבצע ארגון הידברות את חלוקת "מגילות אסתר" הגדול בעולם עם למעלה מ-300,000 עותקים שהגיעו לכל יישוב ועיר בארץ. המגילות המפוארות צורפו לעלוני "עונג שבת" המופצים במסירות מידי שבוע על ידי מאות נציגים ברחבי הארץ.
הפידבקים הזורמים כל העת במשרדי הידברות מוכיחים עד כמה ההפצה הייתה מושלמת ועד כמה ציבור הקוראים יודע להעריך חומר איכותי, ערכי ורב תועלתי. נציגי ההפצה של עלוני השבת מספרים על התנפלות חסר תקדים ועל ביקוש אדיר למגילות הייחודיות.

שלומית מעפולה הזוכה להפיץ את עלוני השבת מידי שבוע מספרת להידברות בשיחת טלפון מיוחדת: "יש לי קהל קבוע שבאים אליי לחנות לקחת את העלון כל שבוע. השבוע, ברגע ששמעתי שמצרפים גם את מגילת אסתר המבוארת, ביקשתי שיביאו לי כמות נוספת – שיערתי לעצמי שזה יעוף. והאמת, לא ידעתי עד כמה. אנשים פשוט התחננו לעוד".

ואילו גיא ממודיעין מספר על מעשה חסד מיוחד שהוא עשה עם המגילות: "כשקיבלתי את כמות העלונים הקבועה, החלטתי לתת חלק נכבד מהמגילות למשפחה מבודדת. צררתי כמה מאכלי שבת חמימים ויחד עם המגילות הנחתי להם מעבר לדלת. לא עבר 5 דקות ואני מקבל שיחת טלפון נרגשת. 'איך ידעת מה אנחנו צריכים. חשבנו שאף אחד לא חושב עלינו, אתה עם המגילות של הידברות החיית את נפשנו. הכנסת לנו טעם חדש בפורים".  

מגילת-אסתר של הידברות הינה יקר המציאות ורב האיכות. סביב המגילה תמצאו עמודים עמוסים של תגליות ארכאולוגיות - פרי עטו של הרב זמיר כהן המגולל את סיפורה של המגילה והדמויות המופיעים בה.

הקורא הנבון יוכל להכין את עצמו עם פרפראות מיוחדים, ולקרוא דברים מדהימים בהיסטוריית עמנו. המגילה שזוכה לפופולריות רבה בקרב אנשי ספר והיסטוריה, מחולקת כאמור לראשונה  לציבור הרחב למען ישוטטו בו רבים ותרבה הדעת.

עוד לא ראיתם את המגילה הייחודית? רוצים גם אתם ליהנות מפרקי המגילה?

להורדת מגילת אסתר, היכנסו לכאן.

ואיך שכחנו, מתנות לאביונים כבר נתתם?

ממשיכים עם המסורת וממנים את הרב זמיר כהן לשליח ה"מתנות לאביונים" שלכם שיחולק בו ביום!

לתרומה ולהזכרת שמכם אצל גדולי וצדיקי הדור ביום הפורים, לחצו כאן.

תגיות:מגילת אסתרפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה