חדשות בריאות

לקראת העוצר הלילי בפורים: אלו המקומות בהם יוצבו מחסומים משטרתיים

המשטרה פרסמה את מפת המחסומים הקבועים, שייפרסו בצירים הבינעירוניים במהלך שעות העוצר הלילי בחג הפורים. במקביל, מאות ניידות ושוטרים יבצעו סריקות בכל הצירים ברחבי הארץ וימקמו חסימות מדלגות

  • י"ב אדר התשפ"א
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

בהתאם לתקנות ולהגבלות שייכנסו לתוקף מחר (חמישי) לקראת ערב חג הפורים, המשטרה תגביר באופן משמעותי את פעילות הפיקוח והאכיפה ברחבי הארץ, ותפעל לאכוף את התקנות וההגבלות כדי לשמור על בריאות הציבור.

החל ממחר בערב ובמהלך סוף השבוע, יפרסו שוטרי אגף התנועה 24 מחסומים בפריסה ארצית, אשר יפעלו בין השעה 20:00 בערב ועד לשעות הבוקר בכל יום (חמישי, שישי, שבת).

פעילות המחסומים תתבצע בצירים הבינעירוניים המובילים לערים, אשר ייצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לשטח הבינעירוני, זאת במטרה לסייע בביצוע המשימה הלאומית ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור.

לצד המחסומים, יפעלו במהלך שעות הסגר מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו על פי התקנות.

במשטרה פרסמו את מפת המחסומים הקבועים, וסיכמו: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות ומבקשים להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים, על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל".

פריסת המחסומים (משטרת ישראל)פריסת המחסומים (משטרת ישראל)

תגיות:משטרת ישראלנגיף הקורונהעוצר לילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה