חדשות בארץ

נתניהו בסיעת הליכוד: יש לנו פוטנציאל ל-40 מנדטים

בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את נפתלי בנט וגדעון סער: "הם כל הזמן מתחפשים, אומרים 'לא נשב עם לפיד'"

נתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)נתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

סיעת הליכוד התכנסה היום (רביעי) במרפסת לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנסת, כדי לציין את פתיחת קמפיין הבחירות. נתניהו אמר, כי "בבחירות האלה השאלה בסוף היא מי יהיה ראש הממשלה – אני, או יאיר לפיד יחד עם יתר השמאל. זאת הברירה של הבחירות, ואני מאמין שננצח – וננצח בגדול".

"אנחנו נמצאים כפסע מממשלת ימין על מלא, ממשלת ימין יציבה, בלא פריטטי, בלי ממשלה בתוך ממשלה", אמר נתניהו בראשית דבריו. הוא טען, כי לפי סקרים פנימיים לליכוד יש "פוטנציאל של 40 מנדטים – תשעה מנדטים מתוכם יושבים בבית. הם מצביעי ליכוד, אך מחכים שנבוא לקחת אותם. זה התפקיד שלנו".

בהתייחסו ליריביו הפוליטיים מימין, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער, אמר נתניהו: "אנחנו ערב פורים, ובנט וגדעון כל הזמן מתחפשים. הם עוברים מאולפן לאולפן ואומרים 'לא נשב עם לפיד'. שואלים אותם על מזג האוויר, והם אומרים 'לא נשב עם לפיד'. הם מוכרחים להכחיש, ואתם יודעים למה? כי הם לא יכולים בלי לפיד. אין להם דרך להרכיב ממשלה בלי שהיא תהיה ממשלת שמאל בראשות לפיד, או על מלא-מלא או חלקי. בנשף המסכות הם מנסים להסתיר את הדבר הפשוט הזה, וצריך לחשוף אותו".

נתניהו התחייב כי אם ירכיב את הממשלה הבאה, הוא יביא לאישורה תוכנית סיוע כלכלית: "ניאבק כדי להביא את תוכנית הסיוע הכלכלית שלנו לכל האזרחים והעצמאיים, אבל אם פוליטיקאים חסרי אחריות והיועצים המשפטיים ימשיכו לבלום אותנו בגלל שיקולי בחירות שלהם – ביום הראשון של ממשלת הימין, נביא את הסיוע של 15 מיליארד שקל לכל אזרחי ישראל, החלטה ראשונה של הממשלה החדשה שתקום".

תגיות:הליכודבחירות 2021בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה