חדשות בריאות

"ואפילו בהסתרה": ישי ריבו ניחם את משפחת בן שטרית

הזמר והיוצר ישי ריבו ניחם את בני משפחתה של אוסנת בן שטרית, שנפטרה מנגיף הקורונה, ושר איתם את השיר "ואפילו בהסתרה". כלת פרס ישראל, מרים פרץ, הגיעה אף היא לבית המשפחה בגבעת זאב: "המראה קורע הלב של ילדיה הזועקים ומסרבים להיפרד ממנה לא עוזב אותי"

ריבו בכותל המערבי, ארכיון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)ריבו בכותל המערבי, ארכיון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

הזמר והיוצר ישי ריבו הגיע אמש (שני) לניחום אבלים בביתה של אוסנת בן שטרית, שנפטרה מקורונה.

עין לא נותרה יבשה בקרב בני הבית והמנחמים, כאשר ריבו החל לשיר עמם את השיר "ואפילו בהסתרה", שמילותיו מבוססות על דברים של רבי נחמן מברסלב בליקוטי מוהר"ן: "ואפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא השם יתברך. גם מאחורי הדברים הקשים העוברים עליך אני עומד".

בין המנחמים הרבים שהגיעו אתמול לבית משפחת בן שטרית בגבעת זאב הייתה אשת החינוך וכלת פרס ישראל, מרים פרץ, המתגוררת ביישוב. פרץ כתבה לאחר מכן: "מפגש כואב עם בני משפחתה של אוסנת בן שטרית ז"ל, אמא לארבעה ילדים קטנים שחייה וחיי העובר שנשאה נגדעו מהנגיף הנורא. אוסנת, אישה צעירה שכל חייה היו שמחה ונתינה לזולת. עד לרגע זה המראה קורע הלב של ילדיה הזועקים ומסרבים להיפרד ממנה לא עוזב אותי".

בן שטרית, בת 32, הובאה שלשום למנוחות בהר המנוחות בירושלים. היא הייתה בשבוע ה-30 להריונה כאשר נדבקה בקורונה. ביום שלישי שעבר היא אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם בעקבות מצוקה נשימתית, ומצבה הוגדר קשה. בלילה שבין שבת לראשון חלה הידרדרות במצבה. הצוות הרפואי ביצע בה פעולות החייאה ממושכות, וכן ערך ניתוח חירום קיסרי במטרה להציל את העובר, אולם נאלץ לקבוע את מותם של השניים.

תגיות:ישי ריבומרים פרץנגיף הקורונהאוסנת בן שטרית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה