מעניין

הסיפור שמסעיר את אמריקה: חברי הכיתה גילו כי הם תאומים - שהופרדו בלידתם

לפני כשלושים וחמש שנה, שני תושבי אינדיאנה שבארה"ב - קארן וורנר ומייק ג'קמן, למדו ביחד באותה כיתה. לאחרונה עלו השניים לכותרות והסעירו את ארה"ב, לאחר שגילו כי הם אחים תאומים, שהופרדו בלידתם

האחים התאומים שהופרדו בלידתם ונמצאו האחים התאומים שהופרדו בלידתם ונמצאו
אא

לפני כשלושים וחמש שנה, שני תושבי אינדיאנה שבארה"ב - קארן וורנר ומייק ג'קמן, למדו ביחד באותה כיתה.

לפני כמה שנים, החליטה וורנר (כיום בת 51) - לפתוח את תיק האימוץ שלה, שם גילתה להפתעתה כי יש לה אח תאום. הידיעה הזו טלטלה את עולמה, והיא החליטה כי היא יוצאת לחפש אחריו. 

אבל האמת (המרגשת, יש לציין) לא נחשפה מיד. 

למעשה, לקח לה שנים עד שהיא הצליחה לאתר אותו, רגע לפני שאיבדה כליל את התקווה. 

"פניתי למספר אתרים שעוסקים בנושא אימוץ, וביקשתי את עזרתם", היא משחזרת בראיון לרשת החדשות WTHR-TV. "זמן קצר לאחר מכן, הם פנו אליי עם רשימה של שלושה גברים שנולדו בתאריך שבו נולדתי אני, ושם אחד מתוך הרשימה הזו 'קפץ' לי מול העיניים. מייק ג'קמן למד איתי באותה כיתה בתיכון, והחלטתי לפנות אליו".

מעניין לציין כי בזמן הגילוי ובזמן הפנייה - השניים כבר היו חברים בפייסבוק. "פשוט פניתי אליו והסברתי לו שקיבלתי רשימה של שלושה שמות שהוא נמצא בתוכה, וציינתי שייתכן והוא אחי התאום. הוא כמובן היה בהלם. לא קל לקבל כזו בשורה פתאום באמצע החיים".

אחרי ההלם הראשוני, ג'קמן החליט לגשת עם 'אחותו' למעבדת DNA ולבדוק האם יש דברים בגו, והאם הוא באמת אחיה התאום - יותר כדי להרגיע אותה וכאקט 'חברי' בלבד, 'לזכר ימים עברו', אמר לה. 

כעבור ימים ספורים קיבלו השניים את תוצאות הבדיקה - ונתקפו בזעזוע. "הבדיקה הראתה שאנחנו אחים תאומים. ידעתי שהופרדתי ממנו בלידתי, אבל מעבר לזה לא ידעתי שום דבר", אמרה וורנר. 

"לא חשבתי שיש משהו שחסר בחיי", אמר ג'קמן בראיון עמו. "היה שם משהו שלא ידעתי שהיה אמור להיות שם בכלל, וזה מילא בחיי חלל שלא ידעתי שקיים". 

"מאז שגילינו את הבשורה, אנחנו מדברים כל יום ונפגשים כמה פעמים בשבוע, מדברים וצוחקים. זה מרגיש לא אמיתי שגדלנו בנפרד במשך 51 שנה זה מזה", אומרת וורנר.  

תגיות:לידהתאומיםהפרדהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה