חדשות בארץ

פיגוע ולא תאונה: שלום יוחאי שרקי הי"ד הוכר כנפגע פעולות איבה

משפחת שרקי הוכרה על ידי הביטוח הלאומי כמשפחת שכול. שלום יוחאי הי"ד מצטרף ל-30 אזרחים שנהרגו בפעולות איבה בשנה החולפת. "אין ספק כי מדובר בפיגוע", אמרו גורמי ביטחון

אא

סופית: שמו של שלום יוחאי שרקי הי"ד, שנהרג בפיגוע הדריסה ביום רביעי שעבר בגבעה הצרפתית בירושלים, נכנס על ידי מדינת ישראל באופן רשמי - לרשימת נפגע פעולות איבה. המשפחה קיבלה הודעה מנציגי הביטוח הלאומי.

הפיגוע התרחש סמוך לחצות הלילה, בזמן ששלום יוחאי שרקי הי"ד, 26, עמד עם שירה קליין, 23, סמוך לתחנת אוטובוס בשדרות חיים בר-לב פינת שדרות אשכול, כשלפתע הגיע המחבל, חאלד קוטינה, בן 37 תושב הכפר ענתא, סטה ממסלולו על הכביש ופגע בשניים. שרקי נפצע אנוש ונפטר בבית החולים מפצעיו. שירה קליין עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם.

זירת הפיגוע (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

במהלך ביקור ניחומים בבית המשפחה, מסרו ראש העיר, ניר ברקת, בשיתוף נציג מטעם המשטרה, כי מדובר ללא ספק בפיגוע, וכי הם מצטרפים למשפחות נפגעי האיבה.

גם מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, הסביר כי מדובר בפיגוע. "חד משמעית - מדובר בפיגוע. זה פיגוע קשה, שבו אזרחים חפים מפשע נפגעו. מדובר באירוע נורא. בשנים האחרונות ראינו אירועים כאלה שבהם אדם לוקח את הרכב שלו והופך אותו לכלי רצח".

בין המנחמים היה גם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שמסר גם הוא מידע על פיגוע, ואמר כי מדינת ישראל ידעה מאורעות קשים, וגם הפעם יעמוד החוסן. ״איבדנו עלם ברוך כישרונות, יפה תואר ומאיר פנים ואין מילים של נחמה אשר ישכיחו זאת מלב". 

תגיות:פיגועדריסהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה