חדשות בארץ

לראשונה מאז נכנס לתפקידו: ביידן שוחח עם נתניהו

כחודש לאחר תחילת כהונתו, שוחח נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי השיחה הייתה "ידידותית וחמה" ונמשכה כשעה: "סיכמו על המשך הידברות ביניהם"

נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (רביעי) עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, וזאת לראשונה מאז נכנס הנשיא האמריקני לתפקידו בחודש שעבר.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "השיחה הייתה ידידותית וחמה ביותר ונמשכה כשעה. שני המנהיגים ציינו את הקשר האישי רב השנים ביניהם, ואמרו שיפעלו יחד להמשך חיזוק הברית האיתנה בין ישראל לארצות הברית".

עוד נמסר, כי "הנשיא ביידן וראש הממשלה נתניהו דנו בהמשך קידום הסכמי השלום, באיום האיראני ובאתגרי האזור, וסיכמו על המשך הידברות ביניהם. כמו כן, הנשיא בירך את ראש המשלה על מנהיגותו במאבק בקורונה, והשניים החליפו דעות על דרכי ההתמודדות עם המגפה".

מאז נכנס לבית הלבן ב-20 בינואר, שוחח ביידן עם מנהיגים ברחבי העולם, אולם בניגוד לקודמיו דונלד טראמפ וברק אובמה – ששוחחו עם נתניהו בימים הראשונים לכהונתם – הוא לא מיהר להתקשר עמו. השיחה המיוחלת הפכה לסוגיה, שזכתה לעניין רב בתקשורת האמריקנית. דוברת הבית הלבן, ג'ן סאקי, אמרה אמש כי ראש הממשלה יהיה המנהיג הראשון במזרח התיכון עמו ישוחח ביידן, והוסיפה כי השיחה בין השניים תתקיים בקרוב.

תגיות:ארצות הבריתג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה