סיפורים אישיים

"לפעמים כשאני מתפלל - אני ממציא מנגינות כדי לתת למילים שלי כוח"

במלחמת לבנון השנייה הוא נפצע קשה ורותק לכיסא גלגלים - אך לא אדם כמו רון ויינרייך, ייכנע לקשיים. אחרי שהתמודד בתוכנית הריאליטי 'כוכב נולד', כעת הוא מוציא שיר ראשון ומודה לאלוקים

אא

במלחמת לבנון השנייה הוא נפצע קשה ורותק לכיסא גלגלים - אך לא אדם כמותו ייכנע לקשיים. 

בשביל רון ויינרייך, הצלחה היא מילה נרדפת לעבודה קשה, ושום דבר לא באמת יכול לנצח אותו, כשהוא רוצה להצליח. 

"תודה תודה/ על כל מה שנתת לי/ תודה תודה תודה/ על כל מה שאתה נותן לי/ תודה תודה תודה/ על כל מה שתיתן לי עוד/ תודה" - אלו מילות השיר הראשון שלו שראה אור לאחרונה, שנים לאחר שהתמודד על במת תוכנית הריאליטי כוכב נולד, כשהוא על כיסא גלגלים. 

השיר הזה מזכיר לו רגע מיוחד, אי שם אחרי הפציעה בגיל 20 על הטנק שעליו פיקד, והוא נפגע קשה בשתי חוליות בעמוד השדרה, והפך למשותק. 

"זה מזכיר לי רגע שבו שכבתי במיטה בבית החולים אחרי הפציעה שלי, כשהפכתי ממפקד טנק מורעל לשק של עצמות שבורות, והרגשתי כאחד שגמור לגמרי. דווקא אז חוויתי תפנית מדיכאון לתחושה ששום דבר לא ינצח אותי. כמו תינוק, נאלצתי ללמוד מחדש לתפקד".

"את התודה שלי כתבתי בדירתי בלוס אנג'לס, כשתוך כדי תפילת הבוקר ניבט אליי מהחלון השלט של הוליווד", הוא מספר בראיון ל'מעריב'. "לפעמים כשאני מתפלל, אני ממציא מנגינות כדי לתת למילים שלי כוח. הודיתי לאלוהים על כל מה שהוא נתן לי, נותן ועוד ייתן - ופתאום נהיה לי שיר עם לחן שנחת עלי ומיד מימשתי אותו ליד הפסנתר", הוא מסכם. 

תגיות:מלחמהלבנוןמרגשתפילהפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה